Zajíždění Motoru po GO

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Zajíždění Motoru po GO

Příspěvekod Martin.Fel » úte zář 21, 2010 17:56:30

Zdravím.
Hale Mám Kompletní Motor po GO. Nové Ložiska SKF, nová ojnice, nový válec který je upravený, karbec Dell orto 19mm, Gufera, Kartery.
Všechno nový ? Jak By Jste Doporučovaly Zajíždět Motor. ?
Jak Dlouho, Kolik kilometrů, Kolik max. Rychlost a tak ?
Prosím Napište Mi Přesně Ty Ůdaje Jak Je To Nejlépe Zajetý.
Děkuju
Měj se.
Martin.Fel
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř úno 10, 2010 18:35:35

Re: Zajíždění Motoru po GO

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 18:09:20

Ako každý iný Babeťťácky motor. Netreba nad ničím špekulovať. Zmes 1:25. Až to všetko poskladáš tak naštartovať, nechať motor aspoň hodinku bežať na voľnobeh. Hlavne kontrolovať teplotu. Ja som na valec funel ventilátorom vzduch. Potom veľmi jemne začať jazdiť. Prvých 200 km žiadne kopce, ani denné teploty v lete. Skrátka rovinka a chladné počasie. A inak bacha na jazdu po vetre. Po 300 km môžeš prejsť na pomer 1:33 a po ďalších 200-300 km môžeš prejsť na pomer 1:44. Čo sa týka rýchlosti, záleží na prevode. Ak máš prevod 13/51, tak aspoň prvých 400 km nejazdi rýchlejšie ako 25 km/h. Ak je prevod 14/51 tak neprekračuj rýchlosť 30 km/h. Po 600 km vypustiť prevodový olej a naliať čistý. Motor je úplne zabehnutý zhruba po 1 200 km.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Zajíždění Motoru po GO

Příspěvekod vengeroff » úte zář 21, 2010 19:24:04

Tak ja tudám to, čo sa má robiť, teda by sa malo, po zábehu...
Obrázek
Uživatelský avatar
vengeroff
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 236
Registrován: stř srp 04, 2010 13:50:59
Bydliště: Prešov

Re: Zajíždění Motoru po GO

Příspěvekod Martin.Fel » úte zář 21, 2010 19:28:29

Hale a co Když Mám Převod 12/54z ?
Martin.Fel
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř úno 10, 2010 18:35:35

Re: Zajíždění Motoru po GO

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 19:59:43

Preboha, to s tou Babettou jazdíš cross, že máš taký prevod??? Pri akej rýchlosti ti zaradí dvojku?
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Zajíždění Motoru po GO

Příspěvekod Martin.Fel » úte zář 21, 2010 20:05:41

:D ahá
Takže Karbec Dell Orto 19 + Výroba Kolínka, Upravené a Zvětšené Kanálky + Pomocný Výfukový Kanálky, Střední Pružiny Stage6 do spojky, Zvětšený Průměr Laufu, Výfuk Hikone, Ojnice CKR nová Kliková Hřídel, Ložiska SKF. Tak Proč asi 12z :D
Když Se Rozjíždíš Tak To Zvedáš na Zadní, a Hrabe to.
tak Proto, Když Sem Tam Měl 13/51z Tak Max Byla 75kmh. Tak Sem To Chtěl Snížit Tak Proto 12z.
Když Tam Dáš Jako Já Na Zkoušku 11z Tak To Je Croossssss Jako Kráva. Udělej Tyto Úpravy a Uvidíš :D
Martin.Fel
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř úno 10, 2010 18:35:35


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků