Stránka 1 z 2
Karburator aky rozdiel

Napsal:
ned říj 03, 2010 23:40:21
od laacco
caute ja by som sa chcl spitat ci je neaky rozdiel medzi karburatorom z 207 a 210 dakujem za info
Re: Karburator jaky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 6:51:40
od butan
207 má karburátor dimenzovaný na menší výkon motoru, má menší difuzor i menší trysku.
210 má průměr difuzoru 12mm, hlavní trysku 63um
Lubor
Re: Karburator jaky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 9:49:34
od Duro
V prvych B207 /asi len pre domaci trh/ sa pouzivali karburatory Jikov 2909 DC, s priemerom difuzora 9mm a neskor Jikov 2912 DC s priemerom difuzora 12mm. Tie sa pouzivali potom az do konca vyroby aj na B210-kach. Ja mam 207-cku uz s vacsim karburatorom ako je na B210.
Pre vyvoz sa pouzivali zrejme karburatory BING.
Re: Karburator jaky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 17:13:38
od laacco
no lebo neviem nezdasami jako sa sprava karburator lebo ked dam filter tak sa drhne a akonahle dam dolu tak je vsetko ok a ide ako sip no neviem ci mam kupit novy karburator??
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 18:14:56
od RofliXuS
Nový karbec ? načo

stále sa tu riešil falošný vzduch... ta tvoja téma nieje doriešena... stále vidiš problém len v karburátore...
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 21:25:29
od laacco
ale uz som vimemil vsetko gufera,tesnenie valca tak odkial ten falosny vzuch podla teba
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 21:38:33
od RofliXuS
povolený aký kolvek spoj

... mne sa to už raz stalo

bol povolený spoj medzi karburátorom a hlavou valca...
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 21:50:48
od laacco
no to je ze uz vsetko som podotahoval uz to pozeral jeden pan v servise tu unas a ten ties si mislel ze je vadny karbik ale ani ja nechapem co sa moze poskodit na karbiku ? on mi odpovedal ze by som sa cudoval no ja neviem co uz stim
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 21:57:44
od RofliXuS
no ... tak zvačšene trysky su velký nepriatel takysto dobre nastavená hladina je na nezaplatenie...
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 22:03:10
od laacco
no to moze byt to ze su zvecene trisky a hladinu som dal na 1,5 tak je pisane ale uz som skusal vselijak uz aj na 2 az do 3,5no ja uz neviem ono to krasne startuje drzy volnobeh ale ked pridm plin sa rozbehne a potom zacne trhat spomalovat atd no porad neaku fintu
to je cudne ze ked ide priklad 100 metrov tak sa uz rozbehne a ide a potom na semafori zastavim a us som p....i
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 22:05:12
od RofliXuS
stále tomu nerozumiem ale najlepšie je si zavolať borca cez babetty čo by ti pomohol

Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 22:09:28
od laacco
no ano ale ty borci pitaju taku palku ze ma vide viac ich robota ako cela babeta co hovoris na valec 6 vibrus to asi tam dam a novy karbik podla mna bude tam vsetko nove tak uz hadam to pojde stingu ponukli mi valev aj s piestom skruzkami za 30€ no a nerad davam do servisu lebo stoho viberu aj co je dobre
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 22:19:05
od martin110r
laacco píše:no to m...hladinu som dal na 1,5 tak je pisane ale uz som skusal vselijak uz aj na 2 az do 3,5...
To neni hladina. To je počet otáčok šrobky, ktorou nastavuješ bohatosť zmesi. Nastav
HLADINU. Ty nastavuješ
BOHATOSť ZMESI. To sú dva rozdielne pojmy.
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 22:21:47
od RofliXuS
To nevysvetlíš... už mal v príspevku aj obrázok ako to nastaviť...
Re: Karburator aky rozdiel

Napsal:
pon říj 04, 2010 22:23:06
od laacco
ok martin ako mam nastavit aby to bolo tip top ja sa ti priznam ja som stoho jelen ja sa len teraz ucim na babette co ako dikes za radu