207 VS. 210

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » úte pro 07, 2010 22:43:31

kolik max. jede 207 a je lepší 207 nebo 210??
Díky za rady
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod RofliXuS » úte pro 07, 2010 22:46:32

No záleží na tom v akom stave je jedna aj druhá a ake maju prevody... ak maju seriovy prevod tj 13/35 - 207 a 14/51 - 210 alebo tak dajako ... tak väčšinou má navrh 207ka ale tá musi byť vo velmi dobrom stave... na rozbeh dá v pohode 210ku ale zase ak sa 210ka dobre rozbehne tak už je to myslím jasné že je rýchlejšia... problém je samozrejme vtom že 207 nieje tak sprevodovaná ako 210 preto má síce lepší rozbeh ale o čosi málo menšiu rýchlosť
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » úte pro 07, 2010 22:51:11

a nevíš kolik tak 207 může dát km??
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod RofliXuS » úte pro 07, 2010 22:53:10

No neviem... ak ti mám pravdu povedať tak som akurát pár dni dozadu jednu 207ku poskladal a dnes som ju bol zabehnúť ale dala mi zatial len čosi okolo 40km/h ... ešte nieje vyladená :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » úte pro 07, 2010 22:56:05

no protože jám mám 210 a taky nejede víc než 45 a to vážím jenom 65 kg
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod RofliXuS » úte pro 07, 2010 22:57:29

Ja to mám podobné ... a to už mám inak sprevodovanú ako ty... skráť to koleno... bude to lepšie :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » úte pro 07, 2010 22:59:10

no na te 210 uz to mám :( ale jede to jenom o neco lepe :(
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod martin110r » úte pro 07, 2010 23:01:50

Čo špekulujete? Jasné, že je na tom lepšie 210. Uvažujte logicky. Čo je jednoduchšie? Rýchlo akcelerovať a udržať si vyššiu maximálku s dvomi prevodmi, alebo s jedným? Ťažko sa na jednom prevode aj rýchlo rozbehnete, aj budete mať vysokú maximálku. To by potom prevodovky vo všetkých motorkách a autách boli zbytočné. Mať problémy niektorých a plat ministra....
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » úte pro 07, 2010 23:04:56

no mi jde oto že děda mi řekl že mi dá 210 tak já sem do ní investoval a on se nějak naštval a já sem si našel 207 za 1200 kč tak nevím jestli jí mám koupit nebo ne :D
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod melkin » stř pro 08, 2010 17:07:53

Kupoval sem 207 protože se na ni vysírá míň věcí. Což znamená jeden převod - méně závad než na dvou převodech, které ma 210. Moje 207 lítá lehce přes 40 km/h, ale zas ji tolik nehoním. Na to popojíždění do práce bohatě stačí ta cestovní rychlost okolo 35 km/h. V dopravní špičce, když je ucpaný město jsem rychlejší než auta v koloně a to mě stačí.
Babetta 207.500
Uživatelský avatar
melkin
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 80
Registrován: pon zář 13, 2010 19:52:33
Bydliště: Pardubice

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » stř pro 08, 2010 17:44:40

no protože jám mám teď možnost sehnat 207 za 1200 kč a má novou elektriku a jezdí v poho ale nevím jestli do ní mám jít nebo ne :) a to skracování kolena na 207 taky jde?
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod melkin » stř pro 08, 2010 18:53:12

Zkracování kolena výfuku na 207 jde taky. Nevěřil jsem tomu, ale na výkonu je to pak znát. Maximální rychlost o něco vzrostla a má to takový pocitově silnější tah.
Babetta 207.500
Uživatelský avatar
melkin
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 80
Registrován: pon zář 13, 2010 19:52:33
Bydliště: Pardubice

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod martin110r » stř pro 08, 2010 20:05:20

Tak od Babetty za 1 200 Kč by som nečakal zázraky. Čím nižšia cena, tým väčšie ivestície. Takže nedaj sa zblbnúť niečím, ako je "nová elektrika". Dosť ma dokážu pobaviť inzeráty na "Babettu v super stave, nový lak (od pohľadu nastriekané najlacnejším sprejom čo nič nevydrží), nová sviečka, nové žiarovky za super cenu 80 eur" a podobne. Odborne udržovaná Babetta začína s cenou od 5 000 nahor. Vtedy máš istotu že sadneš, ideš a najbližších 2 000 km do toho nehrábneš. Takže neviem, či sa ti niečo také lacné oplatí.

Čo sa týka poruchovosti u modelu 210, tak je to trošku k pousmiatiu. Ten motor je natoľko jednoduchý, že to musí zvládnuť snáď každý. Aj keď je to typ 210. Radšej budem mať dve rýchlosti (komfortnejšia jazda) a akože vyššiu poruchovosť. Ale určite neznesiem mať jednu rýchlosť a v každom kopci šlapať ako na Tour de France. Prípadne pri zmene prevodu rýchlo akcelerovať a jazdiť dobre do kopcov a medzi obcami sa plaziť 25-30 km/h a čučať ako ma predbiehajú cyklisti. A v čom je 210 poruchovejšia? Spojky? Stačí mať v poriadku guferá a v poriadku unášače a musí to radiť ako blesk. Takže o poruchovosti tu nemôže byť reč.

U mňa 210 jednoznačne vedie. Mám zmenený prevodový pomer z 3,92 na 3,21. Na križovatke nechávam všetky autá za sebou, maximálka 60 km/h, a bežná cestovná rýchlosť 45-50 km/h.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod globator22 » stř pro 08, 2010 20:47:17

no o to mi právě jde dneska sem stim chlapem telefonoval a řekl mi že je tam generlka elektriky že je spolehlivá a teď na ní 3 roky jezdil a bez poruch a že prodává tak za levno, protože se stěhuje a na novém bytě na ní nebude mít místo. takže já fakt nevím. a navíc já bych ji měl stejně jenom na blbnutí a ježdění do školy
Obrázek

Babetta 210 zelená ďáblice nejlepší stroj na světě
Najeto:11 350 km
Rhon SPEED 50 ccm žlutý sršeň
Najeto:700 km
globator22
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob lis 20, 2010 15:06:56
Bydliště: Ostrava

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod Jarda » stř pro 08, 2010 21:52:33

Já se jenom směju tomu, jak všichni řešíte u Babetty max rychlost.
Pro mě - teda nevim jak pro vás je Babetta dopravní prostředek, s trvalou cestovní rychlostí 35 km/h, nepotřebuju z ní vymačkávat kilometry navíc v zálehu :)
Nicméně kdybych se měl rozhodovat mezi 207 a 210, vzal bych si 210. Když má člověk zmáknutý spojky, tak šlape jak hodinky. Řikám to furt, Babetta neni na závodění.
Jawa 350/634 - 1984 perfektní stroj, po GO motoru
Jawa-ČZ 175/356 - 1958 probíhá renovace
Babetta 210 - 1985 po kompletní GO
Betka - 2008 taková holka pro všechno, projede a dojede všude
Octavia 1,8 20V SLX - 1997 - čeká na řidičák
Uživatelský avatar
Jarda
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 147
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:34:08
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků