zvarenie vyfuku s kolenom

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

zvarenie vyfuku s kolenom

Příspěvekod ben » ned kvě 20, 2007 19:48:34

aky mate na to nazor??? chcem to dat urobit, znizi to hlucnost??? "neudusi" to vykon?? ma s tym niekto z vas skusenosti?
vyhadrite sa
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Woozie » ned kvě 20, 2007 20:12:45

Moj kamos to ma spravene na mustangu. sice to pekne tesni ale podla mna je to nahovno pac sa to neda poriadne vycistit
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Zvarené koleno ??!

Příspěvekod igoreva » pon kvě 21, 2007 7:35:56

Zvariť koleno spolu s tlmičom do jedného monobloku je poriadná blbosť!
Nerobte to!
Ten spoj má aj dilatačné vlasnosti. Pri zohriati sa koleno predlžuje a dĺžka sa kompenzuje práve v tom utesnenom spoji.
Ak koleno privaríš poškodíš si tesnosť na valci motora, v lepšom prípade sa to posunie v priskrutkovanom spoji tlmiča o rám (ak to menej dotiahneš).
Igor
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod bmk » úte kvě 29, 2007 9:46:29

Já mám koleno uřízlé podle plánku ,který je tu někde umístěný a mohu říci,že malinko se mi zlepšila akcelerace,velmi malinko rychlost a zvýšila se mi hladina hluku,nepatrně.Takže celkový výsledek je spíše suběktivní...
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod igoreva » úte kvě 29, 2007 12:52:05

Výfuk v Babette je ladený na jej výkon tak aby bola čo najnižšia hlučnosť. Tá trubka je vo vnútri preto taká dlha aby tlaková vlna mohla zmeniť smer o 180 stupňou. Preto treba ústie kolena priviesť čo najďalej do telesa tlmiča. Skrátením sa len zvýši hlučnosť lebo tlaková vlna ide jedným smerom.
O koľko percent vzrastie výkon je diskutabilné.
Skôr sa stáva, že subjektívny dojem vyžšej hlučnosti nabudí dojem, že to ťahá lepšie. Ale nie je to pravda.
Igor
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků