Už dosť dlhú dobu pozorujem že Babetta vo vyšších otáčkach začne cukať a ak to preženiem a budem ju držať dlhšie tak proste za jazdy zhasne. Ani za bo_a ju nemôžem naštartovať. Zastavím, počkám aspoň 30 sekúnd, možno minútku, nakopnem na prvý pokus a švihám ďalej. Čo to spôsobuje, sa vás nepýtam. Je jasné že to spôsobuje ihlový ventil ktorý sa otvára a uzatvára v závislosti na polohe plaváku. Vravím to s takou istotou aj preto, lebo všetky ostatné veci okrem ihlového ventilu som čistil nedávno a som si 100% istý ich funkčnosťou.
Mňa od vás zaujíma iná vec.
-Dá sa ihlový ventil nejako vyčistiť, alebo proste keď sa zadrbe a zníži sa jeho prietok, tak treba kúpiť nový?
-A ešte jedna otázka - ako ho dostať z karburátora von? Je mi jasné, že je tam len našrobovaný. Dávnejšie som sa ho (už ani neviem prečo) pokúšal dostať von, ale nešlo s tým hnúť tak som sa na to vykašlal. Nerád by som zabujačil a strhol závit a tým znepojazdnil Babettu. Nemusím sa báť toho a zabrať poriadne?