Stránka 1 z 2

motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2011 19:41:15
od poll.e
po vyčištění karburátoru babča čapla na první šlápnutí se sytičem,po přidání plynu a vypnutí sytiče se babča začne dusit až chcípne,chtěl bych poradit- já si myslím že by to mohl dělat plovák

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2011 19:56:24
od Cittron
bude to špatně nastavená bohatost směsi,jestli jsem to teda pochopil že na sytič vrčí a po vypnutí ne ??

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2011 21:43:52
od martin110r
Otázne je po ako dlhej dobe ten sytič vyradíš. Keď je chladno a vyradíš ho hneď po štarte, tak sa motor ťažko udrží v chode. Samozrejme za predpokladu že máš karburátor dobre nastavený. Ak je total rozladený, tak chytí aj bez sytiča a spotreba o liter vyššia :lol: .

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2011 17:50:42
od Dave842
Přesně jak píše Martin, ten studenej vzduch s tím benzínem co to nasaje prostě nechytne. Pokud ti bez sitiče drží na volnoběh, bez plynu, a po přidání plynu se zadusí, tak je to tenhle problém, řekl bych.

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2011 19:15:33
od poll.e
poll.e píše:po vyčištění karburátoru babča čapla na první šlápnutí se sytičem,po přidání plynu a vypnutí sytiče se babča začne dusit až chcípne,chtěl bych poradit- já si myslím že by to mohl dělat plovák

tak dnes sem rozebral karbec,vše vyčistil a vyfoukal,upravil hladinu plováku a ejhle......babča jela i bez sytiče-hurááá
jinak po prvním zapnutí kohoutu se vyvalil benzín z karboše ale za chvilku to bylo v pohodě,dnes jsem jí protáhl a nebyl žádný problém,tak uvidím při další jízdě jak bude babča poslouchat :wink:

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 7:38:34
od PeterYAMAHA
ahojte a aká má byť hladina v plavákovej komore?
B210 a predstih zapalovania
a ešte poprosím skrutku bohatosti ak zatvorím, ochudobním zmes? koľko má byť povolená 1.5 ot? vďaka

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 9:39:58
od Starec
Tak to ma podrž PeterYAMAHA toľko strojov v garáži a ty sa tu pýtaš na veci ktoré by si už dávno mal vedieť, alebo tie mašiny máš ako makety vo vytríne?
Neber to v zlom, samozrejme ti poradíme, ale akosi to nejde do kopy.
Hladinu nastavíš podľa tohto:
hladina.jpg
hladina.jpg (201.13 KiB) Zobrazeno 10139 krát

Predzápal si nastav na 1,2 mm od hornej úvrati.
Ak privreš skrutku tak zmes bude bohatšia.
Bohatosť zmesi je individuálna, začni od 1 otáčky a postupne pridávaj kým motor nebude pracovať jak na voľnobeh, ako aj pri záťaži v ideálnych otáčkach. Veľa záleží v akom stave máš motor.

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 9:43:19
od PeterYAMAHA
pozabúdal som mám už 26r heh predstih možno 1.5mm asi =)

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 11:21:11
od PeterYAMAHA
s tej hladiny som pako :shock: skúsim- cez hadičku fúkam do prívodu paliva na karbeci a keď plaváky zatvorím do polohy, akú ste zobrazil musí sa zavrieť ventil čiže neprefúknem???
predstih jasan 1,2 vďaka
čiže tou skrutkou bohatosti sa nastavuje vzduch nie benzín? privrem vzduch a bohatšia presne ako na 4-taktoch?
pekne tehlová sviečka svedčí o dobre nastavenom predstihu zapalovania a bohatosti zmesy + nesmie mi sama pohybovať otáčkami pri voľnobehu?
sviečku môžem Brisk NR17C? alebo musím??? :D

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 12:07:32
od Starec
Ale-ale PeterYAMAHA prečo hneď pako, jednoducho s tým asi nemáš skúsenosť. Karbes musíš demontovať, zhodíš misku, vyšrubuješ štyri šrúbky a uvoľníš spodnú misku. Karbes si otočíš dole hlavou a uvidíš to čo je zobrazené na obrázku. Podľa toho si to nastav. Ak máš niektorí plavák nižšie, alebo vyššie, prípadne dáko do strany vyhnutý ako vidíš na obrázku, tak ho stačí trocha prihnúť a nastaviť to podľa toho. To je vsjo.
Žiadne fúkanie cez hadičku, ovšem komu, kde a do čoho, snáď by to aj šlo, ak by to nebolo nebezpečné. :lol:

Ja som zas páááááko a nejdú mi do hlavy tie tvoje tri Babetty a nie to ešte ten zostatok.

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 12:17:07
od PeterYAMAHA
hotovo mám to tak idem to zložiť a moje ďalšie otázky?

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 19:08:04
od Dave842
S tí šroubkem bohatisti je to myslím tak jak říkáš, ale určitě to nevím. Měl by ti plynule jít volnoběh, stejně tak i rozjezd. Motor by neměl vynechávat - pracovat pravidelně. Svíčka Brisk NR17C je asi nejlepší volba, svíčka s vlastnostma původní Pal. Samozřejmě nemusíš kupovat odrušenou, stačí neodrušená. Někteří ještě používají různý teploty svíček na různý období (N15C, N18C). Mě se úplně osvědčila zmíněná NR17C. Můžeš ještě koupit svíčky jiných značek.

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 8:19:31
od PeterYAMAHA
ok vďaka vám

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: pát čer 24, 2011 22:06:01
od vengeroff
PeterYAMAHA píše:pekne tehlová sviečka svedčí o dobre nastavenom predstihu zapalovania a bohatosti zmesy + nesmie mi sama pohybovať otáčkami pri voľnobehu?

Mám čisto čiernu sviečku. Plaváky nastavené, bohatost na 1-1,5 otáčky, voľnobeh úplne na minimum, tak aby sa netočilo zadné koleso, ale aby aj nezdochol motor. Len ten predstih nemám nastavený. Môže to byť tým?

EDIT:Ale ja mám úplne inú sviečku. Kúpim predpísanú, všetko nastavím, nechám ju na voľnobehu a potom prezradím farbu.

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

PříspěvekNapsal: pát čer 24, 2011 23:13:14
od Citr0nik
mas to tam napisane .. ja ma tehlovu sviecku pri BRISK 14-19.. treba mat predstih nastaveny ano .. :)