kadial podfukuje?

Zdravím
ludkovia precital som cele forko ale teda som trosku sklamany. Vacsina tem ktore su tu su celkom zaujimave. Je mnozstvo problemov, ktore ma mozu s babetou stretnut a aj ma stretli, ale sklamany som preto, ze ludia ktori temy zalozia povacsine uz neuvedu ako ich vyriesili. To je celkom skoda, ale co uz?
Co je moj problem?
Pred par tyzdnami som kupil dve babetty 210 v cekom rozhadzanom stave. Skusam dat aspon jednu poriadne dokopy, menil som gufera, vsetky tesnenia, poriadne som cely motor precistil, karburatory sa macali v octe, su tam nove trysky, zosteloval som hladinu podla navodu, vycistil vyfuk. Vsetko som sa snazil robit precizne, nic som nevynechal. Po zlozeni motora z najlepsich suciatok z oboch babiet sa mi to ale nejak nechce rozchodit.
-Jedna vec je ze mi stale presakuje olej z prevodovky do strany kde su oblozenia, vidno to na remeni, je asi 1cm po celom obvode smerom k stedu motoru mastny(to gufero co tam je som menil 2x za nove).
Zlozene to je nasledovne:
vystupny hriadel vovnutri prevodovky z prava do lava pri pohlade zhora:
gufero,lozisko, segerka, medzera (ma tam byt nejake pusdro, nebolo tam), segerka, podlozka, ozubene koleso hnane(stranou s mensim priemerom dolava), hnacie koleso zkosenou hranou dolava, velka segerka, lozisko, gufero (samozrejme vonobezku som nerozoberal)
pod celustami (lava strana za kartrom):
bubon zalozeny v hnacom koliesku, unasac celusti(lahka spojka) zalozeny v hnanom kolese, 2x tesniaci kruzok 19x15, vymedzovacia podlozka na tieto tesniace kruzky pritlacena vnut. unasacom, reg. unasac, operna podlozka, ochranny plech a dotiahnute nafest matkou.
-druha, ze aj ked to odignorujem, tak sa jej nejak nechce pekne frcat. Rozbeh na jednotke z nizkych otacok je po porvom nakopnuti v pohode, ano ale ked dosiahne asi 2/3 otacok uz dalej prestane pridavat. Ked povolim plyn, tak sa vacsinou stane ze skape, a potom sa tazko nakopava. ked aj nakopnem tak sa musim fest hrat s plynom aby zas neskapala, pomalinky pridavat, lebo ked pridam rychlo, hned zas skape. Pripominam, ze mam kazdu suciatku 2x a aj som ju skusal. Ci uz GYT jednotku, sviecky, karburatory. Z nadrze cez hadicku pekne preteka benzin ta upchata nie je... Moja teoria je, ze niekde bud podfukuje, alebo taha falosny vzduch. Otazka je ako na to pridem? Mozno je to v spoji oboch kartrov popri zaotrvacnikoch klukovky, mozno popod kolienko karbudratora, alebo pod valcom... som z toho uz fakt mimo.
fuha som sa rozpisal, budem sa divit ak sa to niekomu bude chciet precitat, ale tak na vsetko toto by ste sa ma pytali tak ci tak
pekne diky za rady...
ludkovia precital som cele forko ale teda som trosku sklamany. Vacsina tem ktore su tu su celkom zaujimave. Je mnozstvo problemov, ktore ma mozu s babetou stretnut a aj ma stretli, ale sklamany som preto, ze ludia ktori temy zalozia povacsine uz neuvedu ako ich vyriesili. To je celkom skoda, ale co uz?
Co je moj problem?
Pred par tyzdnami som kupil dve babetty 210 v cekom rozhadzanom stave. Skusam dat aspon jednu poriadne dokopy, menil som gufera, vsetky tesnenia, poriadne som cely motor precistil, karburatory sa macali v octe, su tam nove trysky, zosteloval som hladinu podla navodu, vycistil vyfuk. Vsetko som sa snazil robit precizne, nic som nevynechal. Po zlozeni motora z najlepsich suciatok z oboch babiet sa mi to ale nejak nechce rozchodit.
-Jedna vec je ze mi stale presakuje olej z prevodovky do strany kde su oblozenia, vidno to na remeni, je asi 1cm po celom obvode smerom k stedu motoru mastny(to gufero co tam je som menil 2x za nove).
Zlozene to je nasledovne:
vystupny hriadel vovnutri prevodovky z prava do lava pri pohlade zhora:
gufero,lozisko, segerka, medzera (ma tam byt nejake pusdro, nebolo tam), segerka, podlozka, ozubene koleso hnane(stranou s mensim priemerom dolava), hnacie koleso zkosenou hranou dolava, velka segerka, lozisko, gufero (samozrejme vonobezku som nerozoberal)
pod celustami (lava strana za kartrom):
bubon zalozeny v hnacom koliesku, unasac celusti(lahka spojka) zalozeny v hnanom kolese, 2x tesniaci kruzok 19x15, vymedzovacia podlozka na tieto tesniace kruzky pritlacena vnut. unasacom, reg. unasac, operna podlozka, ochranny plech a dotiahnute nafest matkou.
-druha, ze aj ked to odignorujem, tak sa jej nejak nechce pekne frcat. Rozbeh na jednotke z nizkych otacok je po porvom nakopnuti v pohode, ano ale ked dosiahne asi 2/3 otacok uz dalej prestane pridavat. Ked povolim plyn, tak sa vacsinou stane ze skape, a potom sa tazko nakopava. ked aj nakopnem tak sa musim fest hrat s plynom aby zas neskapala, pomalinky pridavat, lebo ked pridam rychlo, hned zas skape. Pripominam, ze mam kazdu suciatku 2x a aj som ju skusal. Ci uz GYT jednotku, sviecky, karburatory. Z nadrze cez hadicku pekne preteka benzin ta upchata nie je... Moja teoria je, ze niekde bud podfukuje, alebo taha falosny vzduch. Otazka je ako na to pridem? Mozno je to v spoji oboch kartrov popri zaotrvacnikoch klukovky, mozno popod kolienko karbudratora, alebo pod valcom... som z toho uz fakt mimo.
fuha som sa rozpisal, budem sa divit ak sa to niekomu bude chciet precitat, ale tak na vsetko toto by ste sa ma pytali tak ci tak

pekne diky za rady...