Dekompresní páčka

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod PetrT30 » pon kvě 21, 2012 7:31:45

- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod hhonzan » pon kvě 21, 2012 10:27:00

celkem pomohlo jen bych ještě potřeboval vidět misto kde je bovden,pačku jako takovou mam ale ten zbytek musim udělat
hhonzan
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 55
Registrován: úte lis 08, 2011 21:02:50
Bydliště: okr.Bruntál

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod PetrT30 » pon kvě 21, 2012 19:17:40

- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod hhonzan » úte kvě 22, 2012 20:56:49

no to mam ale myslim tu pačku na řiditkach ale ze spodu,mam dil ktery mačkam ale nemam dil ktery je upevněny k řiditkam
hhonzan
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 55
Registrován: úte lis 08, 2011 21:02:50
Bydliště: okr.Bruntál

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod PetrT30 » úte kvě 22, 2012 21:18:12

někde to mám myslím v krabici. Zítra mrknu a kdyžtak nafotím
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod PetrT30 » ned čer 03, 2012 7:28:47

nevíte někdo jaký je stoupání na tělesu dekompresoru a v hlavě? Nemám měrky a chtěl bych to v hlavě zaslepit bez poškození závitu.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod Azor » pát říj 05, 2012 8:37:41

Dekompresor u 207 byla absolutní hloupost, proto se to také u 210 už nepoužilo. Mám i jednu 207, kde jsem to zaslepil, chcípám to elektricky ála 210 a je to absolutně bez problémů. Pokud tam byl, každou chvíli to netěsnilo atp. - nemusí se to vyhazovat, stačí odpojit lanko, zahodit páčku a ono se to postupně samo "zatáhne". Nemusíte se mnou souhlasit, ale jmenujte mi alespoň jednu výhodu dekopresoru, ten motůrek je tak maličký, že při nakopávání běžný člověk rozdíl ani nepozná.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod kolos » čtv lis 01, 2012 21:13:28

Chlapi, znalci, viděli jste někdy na hlavě motoru typu 210 osazený dekompresor? Já to tedy nikdy neviděl, až dnes. Koupil jsem dvě babetty na krácení dlouhých zimních večerů i s bednou náhradních dílů a byl tam i válec s hlavou, která má dekompresor. Tak by mě zajímalo, z čeho to může být.
http://vkubos.sweb.cz/dekompres1.JPG
http://vkubos.sweb.cz/dekompres2.JPG
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod Fajn-Tom » čtv lis 01, 2012 21:41:57

To je z babetty 210, přesněji z babetty 210 která se vyrobila ještě s dekopresorem.
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod kolos » čtv lis 01, 2012 21:58:35

Myslel jsem si, že na 210 se dekompresor nedělal vůbec a dosud mi unikal význam toho malého nálitku, který je na každé hlavě u 210.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod Starec » sob lis 03, 2012 9:19:21

No vidíš kolos a si o jednu skúsenosť múdrejší. Prvé typy 210 sa vyrábaly s dekomtresorom, ale pre šetrenie s materíalom od toho upustili. Inak ten dekompresor je výhoda, tak buď rád že to máš. I keď si Azor myslý, že je to zbytočná ozdoba Babetty a aké má vyhody postupne nato prideš sám.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod kolos » sob lis 03, 2012 10:27:28

Dík za objasnění záhady. To víš že jsem rád, že tuhle dnes už celkem raritku mám a z ruky ji rozhodně nedám :wink:
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod Azor » sob lis 03, 2012 11:54:18

Já se samozřejmě nehádám, Starec je tady asi největší odborník, ale to "výhody poznáš sám" je velice šalamounsky řečeno. Já jsem už taky stařec, ač mé příspěvky někdy mohou vypadat trochu pubertálně, je mi už skoro 57 a babety obou typů sedlám od roku 1983. A bez jakékoliv ironie, fakt by mě zajímalo, jaké plusy by mi ten dekompresor mohl přinést. Jak už jsem psal výše, já jsem to cca v roce 1985 zaslepil a zatím mi to opravdu nescházelo. Prosím tedy alespoň o naznačení toho, o co jsem se tím připravil. :shock:
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod kolos » sob lis 03, 2012 23:22:10

Azore, ty ses patrně bez dekompresu hravě obešel. Jistě jsi statný chasník, ale co taková křehká ženština, nebo senior s bolavýma nohama. Pro takové lidi je babetta určena také a těm by použití dekompresu k roztočení motoru hodně pomohlo. Myslím si, že tohle byl hlavní důvod, proč se montoval. To, že zároveň sloužil jako chcípák, se k tomu už tak nějak přidružilo si myslím. Později se od dekompresu upustilo z důvodů snižování výrobních nákladů, jak psal starec, a taky proto že u 210tky se startování motoru děje přes druhou rychlost a tudíž je překonání komprese a roztočení motoru o něco snažší, než u 207čky, která má na své jedné rychlosti o něco větší převodový poměr, než 210. Toť můj selský názor na tuto věc, ale až se sem dostaví starec, tak nás možná všechny vyvede z omylu :wink:
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Dekompresní páčka

Příspěvekod Azor » ned lis 04, 2012 9:36:29

OK, beru to a jdu hledat nějaký popel, abych si ho mohl nasypat na hlavu. Jo a pravda, jsem chasník poněkud statnější. :)
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků