Stránka 1 z 2

Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 10:31:59
od Kolins
Zdravím pánové.
Koupil jsem pro děcka jetou Babetu a zkušenosti mám tudíž omezené. Startuje parádně, za studena jede v poho, jen po zahřátí se někdy přidusí. Než se pustím do větších akcí, tak bych potřeboval nasměrovat radou od zkušenějších provozovatelů, nebo na téma, kde se podobná věc řeší.
Dík

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 11:03:55
od Citr0nik
sviecka .. aku mas ?

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 11:18:18
od Kolins
Citr0nik píše:sviecka .. aku mas ?

Díky za rychlou reakci. Odpoledne na ni mrku. Ovšem netuším jaký tam typ, značka, že bych si hned koupil náhradní a vyzkoušel ji vyměnit?

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 11:29:08
od Fajn-Tom
typnul bych to na přívod vzduchu do karbecu, vyčistit a možná to pomůže

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 14:56:20
od butan
Nebo velká tryska, nebo alespoň emulzní trubice vymletá od jehly.
Lubor

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 18:35:52
od martin110r
Vysoká hladina. Príliš bohatá zmes. Stavím sa, že studený motor naštartuješ bez sytiča a krásne ti bude držať voľnobeh.

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: pát kvě 27, 2011 15:19:39
od Kolins
martin110r píše:Vysoká hladina. Príliš bohatá zmes. Stavím sa, že studený motor naštartuješ bez sytiča a krásne ti bude držať voľnobeh.


Tak svíčku jsem vyměnil a nic nového. Po 5 min jízdy se motor začal opět dusit, tak jsem cvrnknul do sytiče a zbytek jízdy cca 5 min v pohodě. Startuju opravdu bez sytiče. Jak tu hladinu a bohatou směs zkontroluju.

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: pát kvě 27, 2011 16:27:17
od Citr0nik
po chvilke vypnes motor vysrobujes sviecku a opises ako je na tom farba sucha mokra ..

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: pát kvě 27, 2011 18:02:42
od martin110r
Rozober karburátor a kukneš na plaváky v akej sú polohe. Viac sa dočítaš v dielenskej príručke, alebo aj tu na fóre.

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 16:30:02
od skacel99
řeším momentálně něco podobnýho,tak to hodím sem,ať zbytečně nezakládám nový téma.Babetta mi jede celkem dobře,ale myslím,že to není ono.Nastartuju bez sytiče na drc,motor má ale poměrně vysoký otáčky,ale po zahřátí je volnoběh akorát.Těsně po startu,když se hned rozjedu,tak se cca 50 m dusí,ale pak se chytne a jede pěkně.JJakmile se ale motor ohřeje,jede jenom na 3/4 plynu.Když dám plnej,motor se lehce dusí,a to i z kopečka.Zdá se mi prostě,že netočí tolik,kolik by měl.Svíčku mám Brisk NC19 a je suchá,hnědo-červené barvy.Ještě dodám,že výfuk jsem dneska čistil a rozdíl jsem nepoznal,zanesenej moc nebyl.Trysku mám 68 a na karburátoru malej konus filtr,odstíněnej od větru...poradí někdo?

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 18:46:03
od martin110r
Moc vysoká hladina v kombinácii s moc teplou sviečkou. To má za následok, že je aj napriek vysokej hladine sviečka červená.

Riešenie: Použi sviečku N17C a zníž hladinu.

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 19:39:28
od skacel99
myslíš snížit hladinu v plovákové komoře? teď přesně nevím,jak to myslíš...ale je pravda,že se mi zdá,že to poměrně dost žere...dneska jsem ujel zhruba 10 km,stylem skoro pořád plnej plyn a ubylo mi v nádrži odhadem 5 cm z původní hladiny...

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 21:06:48
od martin110r
skacel99 píše:myslíš snížit hladinu v plovákové komoře? teď přesně nevím,jak to myslíš...

O znižovaní hladiny je tu písané veľakrát. Myslím, že som ti poradil dosť.

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: stř črc 27, 2011 6:57:33
od butan
No především dej do karburátoru standardní trysku 63, a při její výměně zkontroluj i polohu plováků.
Vycházím z předpokladu že máš 210 a originální karburátor Jikov.
Lubor

Re: Po zahřátí se dusí

PříspěvekNapsal: stř črc 27, 2011 7:13:51
od skacel99
jo,mám...podle toho,co jsem pochopil,se ten motor přechlastává,akorát díky 19 svíčce to vypadá,že je směs OK?jinak na tu trysku jsem jezdil už minulej rok a koupil jsem to s ní,není to moje úprava.Minulej rok to jelo zdá se mi normálně.Čistě teoreticky,kdybych do motoru dostal víc vzduchu,mělo by to jet normálně,nebo ne?