Přehřívání

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Přehřívání

Příspěvekod camlik » stř čer 01, 2011 8:13:54

Zdravím potřeboval bych poradit. Mám děsný problém s přehříváním. Stačí ujet 5km a babetta má na válci 120 stupňů.A to nejedu ani zdaleka na plný plyn! Mám teploměr strčený v té plastové strubičce na tlumení vibrací. Teploměr mám vyzkoušený že ukazuje správně, zvuk se v tu chvíli taky mění zdá se že slyším ono neblahé zvonění. Když na žebra plivnu syčí prská to a za chvilku se vypaří. Babetta má nalítano zhruba 5000km do minulého týdne asi rok stála než jsem ji koupil. Táhne naprosto skvěle mám tam malou rozetu 35zubů takže na rovince na půl plynu jedu tak 50kmh v pohodových otáčkách, což si říkám že by mělo chladit dobře. Měnil jsem pístní kroužky, ale motor přehříval uplně stejně už před výměnou. Celý motor mám nádherně naleštěný až svítí. Válec je krásně hladký, nevypadá přidřený. Svíčka je do červena. Netušíte čím to může být? Díky za rady :)
camlik
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned kvě 08, 2011 16:44:39

Re: Přehřívání

Příspěvekod camlik » stř čer 01, 2011 9:05:46

Možná s tím souvisí můj druhý problém a to že mi nejde nastavit volnoběh. I když šroub na volnoběh utáhnu na max zadní kolo lítá v pekelných otáčkách. Na červené musím zdechnout motor nebo brzdit jak o život(to nedělám spojce by se to asi nelíbilo). Když sundám ruku z plynu bohatě to stačí na 40km/h po rovince. Karburátor má nové trysky jehlový ventil atd. A stejně jsem zkoušel dva karburátory a s oběma to dělalo to samé.
camlik
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned kvě 08, 2011 16:44:39

Re: Přehřívání

Příspěvekod Fajn-Tom » stř čer 01, 2011 9:48:02

pro snížení volnoběhu se šroubek povoluje, ne utahuje :wink: To přehřívání může být velkým předstihem
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Přehřívání

Příspěvekod camlik » stř čer 01, 2011 10:04:09

Tož jestli je to tím, že jsem šroubek povolil místo utáhl tak si omlátím hlavu o zeď díky o radu :D
camlik
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned kvě 08, 2011 16:44:39

Re: Přehřívání

Příspěvekod Citr0nik » stř čer 01, 2011 18:13:02

pises teda ze to mas nadherne ciste vratane hlavy a valca ? .. mne to robila klukovka. skrela o karter ale tiez ma napadol aj predstih .
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Přehřívání

Příspěvekod camlik » stř čer 01, 2011 22:24:49

Problém úspěšně vyřešen byl to strašlivě rozhozený předstih o cca 1mm větší po jeho spravení a přidání hliníkových "křidýlkek" na motoru po 10km cesty udržím ruku=). Volnoběh blbnul kvůli vadnému bovdenu byl o kotel kratší tak jsem ho vyměnil a vše šlape jak má. Ještě jednou všem děkuju za rady.
camlik
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned kvě 08, 2011 16:44:39

Re: Přehřívání

Příspěvekod pdp28 » čtv čer 02, 2011 13:11:22

Pre info. Teplota motora Babetta meraná medzi sviečkou a hlavou valca je v normálnej prevádzke 185 stupňov Celzia.
Nad 220 stupňov dochádzalo k zadieraniu.
pdp28
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 92
Registrován: čtv čer 02, 2011 12:54:42


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků