Stránka 1 z 1

Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 8:13:54
od camlik
Zdravím potřeboval bych poradit. Mám děsný problém s přehříváním. Stačí ujet 5km a babetta má na válci 120 stupňů.A to nejedu ani zdaleka na plný plyn! Mám teploměr strčený v té plastové strubičce na tlumení vibrací. Teploměr mám vyzkoušený že ukazuje správně, zvuk se v tu chvíli taky mění zdá se že slyším ono neblahé zvonění. Když na žebra plivnu syčí prská to a za chvilku se vypaří. Babetta má nalítano zhruba 5000km do minulého týdne asi rok stála než jsem ji koupil. Táhne naprosto skvěle mám tam malou rozetu 35zubů takže na rovince na půl plynu jedu tak 50kmh v pohodových otáčkách, což si říkám že by mělo chladit dobře. Měnil jsem pístní kroužky, ale motor přehříval uplně stejně už před výměnou. Celý motor mám nádherně naleštěný až svítí. Válec je krásně hladký, nevypadá přidřený. Svíčka je do červena. Netušíte čím to může být? Díky za rady :)

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 9:05:46
od camlik
Možná s tím souvisí můj druhý problém a to že mi nejde nastavit volnoběh. I když šroub na volnoběh utáhnu na max zadní kolo lítá v pekelných otáčkách. Na červené musím zdechnout motor nebo brzdit jak o život(to nedělám spojce by se to asi nelíbilo). Když sundám ruku z plynu bohatě to stačí na 40km/h po rovince. Karburátor má nové trysky jehlový ventil atd. A stejně jsem zkoušel dva karburátory a s oběma to dělalo to samé.

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 9:48:02
od Fajn-Tom
pro snížení volnoběhu se šroubek povoluje, ne utahuje :wink: To přehřívání může být velkým předstihem

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 10:04:09
od camlik
Tož jestli je to tím, že jsem šroubek povolil místo utáhl tak si omlátím hlavu o zeď díky o radu :D

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 18:13:02
od Citr0nik
pises teda ze to mas nadherne ciste vratane hlavy a valca ? .. mne to robila klukovka. skrela o karter ale tiez ma napadol aj predstih .

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 22:24:49
od camlik
Problém úspěšně vyřešen byl to strašlivě rozhozený předstih o cca 1mm větší po jeho spravení a přidání hliníkových "křidýlkek" na motoru po 10km cesty udržím ruku=). Volnoběh blbnul kvůli vadnému bovdenu byl o kotel kratší tak jsem ho vyměnil a vše šlape jak má. Ještě jednou všem děkuju za rady.

Re: Přehřívání

PříspěvekNapsal: čtv čer 02, 2011 13:11:22
od pdp28
Pre info. Teplota motora Babetta meraná medzi sviečkou a hlavou valca je v normálnej prevádzke 185 stupňov Celzia.
Nad 220 stupňov dochádzalo k zadieraniu.