Stránka 1 z 1

B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: pát čer 03, 2011 10:40:03
od Ivo
Popis problému č.1 :
Celý rok je Babetta 210 v provozu, v pohodě řadíla a jezdila, pak začala mít dvakrát problém s prudkým kopcem, ten vyjela a začal tento problém - Babetta 210 po rozjezdu na jedničku , začala v klidu zvyšovat otáčky a pak se ozvala malá detonace, vyletěl malý modrý obláček za karburátorem a otáčky spadly a pak se zase začaly zvyšovat a když to mělo přeřadit na dvojku, tak zase se ozvala ta malá detonace, vyletěl malý modrý obláček za karburátorem a otáčky spadly, takhle by to šlo asi pořád dál .....Co mohlo vlastně způsobovat tu detonaci a obláček modrého kouře za karburátorem ?

díky za názory :-)

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, spadne s otáčkami

PříspěvekNapsal: pát čer 03, 2011 20:35:15
od Angelo
Podle mě to fouklo spíš ze sání, seš si jistej, že to fouklo z plovákovky? Střílela a občas foukla modrý obláček dýmu ze sání ČZ. Bylo to špatným předstihem.

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, spadne s otáčkami

PříspěvekNapsal: sob čer 04, 2011 8:34:29
od Ivo
a to se ten předstih jen tak sám rozhodí ? prostě Babetta jela a najednou nepřeřadí atd-atd - viz první příspěvek. Ale souhlas, jako první kouknu na ten předstih , díky za tipa. A co ostatní, co poradíte dál ? :-))

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, spadne s otáčkami

PříspěvekNapsal: sob čer 04, 2011 11:43:55
od Ivo
koukám v příručce píšou, že když je předstih v pořádku, tak se na něm nemá co měnit, že je lepší do něho nehrabat- tak co teď ? :-)) filtr sání ? těsnění u hlavy válce ?

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: sob čer 04, 2011 22:11:47
od Ivo
Angelo trefil jsi to , bylo to sáním :-)) díky za tip

tak Babetta jede jak drak .-)) jsem nadšen :-)) rád se podělím o zjištění závady - bylo to těsnění toho sacího potrubí hned za karburátorem, které kvůli jednomu šroubu se strženým závitem bylo nedotažené a začalo přisávat do směsi vzduch, proto ty detonace a ten modrý obláček dýmu ! Neměli jsme origo těsnění, tak jsme vystřihli podle předlohy nové z tenké gumy a vyměnili jiný šroub, vše dotáhli a nakopli Babettu. Rozjezd v pohodě , řazení na 2 bez výrazného kopnutí a rychlost standartně 40 km/hod. Pohoda :-)) Prostě pohoda sobota, pivko a pocit úlevy :-)) Takže pánové, moc díky za povzbuzování a tipy , Babetta jede i se zavařeným bubnem jak drak, léto může začít ..... Mějte se :-)) Ivo, Hlučín

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: sob čer 04, 2011 22:23:48
od Angelo
Gratuluju k objevení závady. Akorát nevím o jakém těsnění za sáním mluvíš? Máš sání normálně origo přes rám? Já tam mám jenom jakoby osazení a nikdy jsem tam těsněni neviděl, ale samozřejmě může se tam dát.

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 8:19:16
od Ivo
Karburátor je na motoru upevněn pomocí sacího potrubí - je to takové ohnuté duté kovové rameno a na něm z každé strany těsnění - a to moje vadně dotažené bylo přímo mezi výstupem z karburátoru a tím kolenem, druhé je pak až při zaustění toho kolena do hlavy motoru . Drobnost za pár Kč ! ale to tady znají určitě všichni :-)) ahoj

P.S: Už jsem hned opravil i ten název sání - za sací potrubí (aby to nemátlo lidi a věděli , co přesně bylo příčinou a kde )

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 9:02:41
od Duro
Ivo pozor - ak guma, z ktorej si vyrobil to tesnenie nie je odolna benzinu, tak sa rozlepta a onedlho mozes tesnenie vyrabat znovu. Doporucujem originalne tesnenie.

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 9:21:59
od Ivo
díky za postřeh, včera jsme to taky zvažovali, ale byla sobota a dneska je neděle, nikde bychom ho nekoupili a museli bychom čekat, tak jsme to včera zprovoznili i s tím náhradním gumovým těsněním. Teď už to bude pohoda zajet do obchodu a vesele zavolat - jedno těsnění prosím a Originální !!! :-))) ahoj :-)

Re: B 210 - nepřeřadí na 2 , detonuje, - DOŘEŠENO :-)

PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 11:11:55
od Angelo
Jasné už vím, já totiž beru sání jako to plastové víčko jak spojuje rám a karburátor. Proto mě to zmátlo :)