zasekava sa bubon

Ahojte
Mam mensi problem s mojou 210. Minule som sa siel na nej previest a zrazu mi skapala. Ked som ju skusil znovu nakopnut zistil som ze zostal zaseknuty bubon a nechcel sa pretocit. Doma som ho cely zhodil popozeral nahodil a skusal nakopnut. Uz sa pretaca ale ide dost tazko v jednom mieste pretocit. Z tohto dovodu nedokazu rozbehove celuste pootocit bubon a tym padom alternator nedava stavu sviecke. Ked som zhodil opet bubon a skusal len pretocit tu osku tak to tiez islo dost tazko. Zatial som sa nepustil do rozobratia motoru ale mam zopar teorii kde je problem:
1 Ked som tocil bubnom pri zastavenom palive tak sa nepremazaval valec a tym padom je valec na suchu a nedokaze sa premazat. Ma to ale hacik ze raz sa mi ju podarilo nachvilku nakopnut tak benzin z mazivom sa do valca isto dostal.
2 Pouzil som zli olej do benzinu. Miesal som ho z oloejom sice do dvojtaktnych motorov ale urcenych na motorove pili. Tym padom sa zakarbonoval valec a teraz zadrhava.
Ine ma nenapada kde by mohol byt problem. Premyslam o rozobrati motoru co som este nikdy nerobil tak mam mensie obavy, alebo premyslal som zeby som vysroboval sviecku a cez ten otvor strekol dovnutra trochu oleja na premazanie valca. Alebo do benzinovych aut sa predava taka zmes co sa naleje do benzinu a ono to ma napomahat cistit valce od karbonu.
Popripade mate napady co to moze byt? Rozbehove celuste su fungl nove a vnutro bubna kde zaberaju tie celuste je dokonale ciste a odmastene. Ked som na nej slapal tak bubon len obcas pretocilo co nestacilo na to aby sa rozbehla a bolo pocut ako tie celuste suchaju po vnutrajsku bubna a bubon sa trenim zohrial.
Mam mensi problem s mojou 210. Minule som sa siel na nej previest a zrazu mi skapala. Ked som ju skusil znovu nakopnut zistil som ze zostal zaseknuty bubon a nechcel sa pretocit. Doma som ho cely zhodil popozeral nahodil a skusal nakopnut. Uz sa pretaca ale ide dost tazko v jednom mieste pretocit. Z tohto dovodu nedokazu rozbehove celuste pootocit bubon a tym padom alternator nedava stavu sviecke. Ked som zhodil opet bubon a skusal len pretocit tu osku tak to tiez islo dost tazko. Zatial som sa nepustil do rozobratia motoru ale mam zopar teorii kde je problem:
1 Ked som tocil bubnom pri zastavenom palive tak sa nepremazaval valec a tym padom je valec na suchu a nedokaze sa premazat. Ma to ale hacik ze raz sa mi ju podarilo nachvilku nakopnut tak benzin z mazivom sa do valca isto dostal.
2 Pouzil som zli olej do benzinu. Miesal som ho z oloejom sice do dvojtaktnych motorov ale urcenych na motorove pili. Tym padom sa zakarbonoval valec a teraz zadrhava.
Ine ma nenapada kde by mohol byt problem. Premyslam o rozobrati motoru co som este nikdy nerobil tak mam mensie obavy, alebo premyslal som zeby som vysroboval sviecku a cez ten otvor strekol dovnutra trochu oleja na premazanie valca. Alebo do benzinovych aut sa predava taka zmes co sa naleje do benzinu a ono to ma napomahat cistit valce od karbonu.
Popripade mate napady co to moze byt? Rozbehove celuste su fungl nove a vnutro bubna kde zaberaju tie celuste je dokonale ciste a odmastene. Ked som na nej slapal tak bubon len obcas pretocilo co nestacilo na to aby sa rozbehla a bolo pocut ako tie celuste suchaju po vnutrajsku bubna a bubon sa trenim zohrial.