Stránka 1 z 1

Těsnění pod jehlovým ventilem - výška hladiny

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 14:15:26
od Matrix
Pánové, drobná věc na zamyšlení. Může těsnění pod jehlovým ventilem změnit hladinu benzínu v karburátoru ? Osobně si myslím že musí, protože tím že pod ventil dám těsnění tak se ventil nezašroubuje tolik a tudíž víc vyčnívá do plovákové komory a i při správně seřízených plovácích je pak hladina v plovákové komoře nižší v důsledku nižšího zdvihu plováku kdy uzavře přívod paliva. Otázka tedy zní, má být pod jehlovým ventilem těsnění ? Viděl jsem tenoučké fibrové těsnění, viděl jsem klasický gumový "O" kroužek a viděl sem taky už ventil kde pod ním nebylo nic a taky těsnil, ale jde mě o to ve vztahu ke správné výšce hladiny v karburátoru, což víme má vliv na bohatost směsi.

Re: Těsnění pod jehlovým ventilem - výška hladiny

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 15:23:40
od butan
Pokud chceš být precizní, tak po výměně těsnění hladinu znovu nastavíš a tím těsnění vykompenzuješ. Skutečně existuje jak fíbrové tak gumové těsnění. A vše bude v pořádku, při správně seřízeném plováku bude i hladina jako před výměnou těsnění.
Opravdový problém může způsobit výměna plováku za nový, velký který je na pultech obchodů. Ale ona odchylka hladiny o 1mm zase takovou škodu neudělá.
Při volnoběhu můžeš šroubem sytosti chybu způsobenou nesprávnou hladinou eliminovat, při plném plynu je velký podtlak v difuzoru, takže 1mm benzínového sloupce znamená odchylku jen několik %.
Lubor