poradte zly tah

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

poradte zly tah

Příspěvekod miloxxx » stř čer 13, 2007 7:13:30

Poprosil by som vas o radu ked idem na stvrt plynu vsetko je ok ako nahle zacnem pridavat plyn strati tah zacne ju dusit a znovu sa dostane do otacok az ked klesne rychlost pod 28 km/h.Vycistil som nadrze cez karburator trisky dal som novu sviecku a porucha sa stale opakuje uz neviem co s tim kazda rada dobra dik.
miloxxx
Právě začínám...
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned kvě 13, 2007 8:15:06
Bydliště: martin

Příspěvekod Jurajc » stř čer 13, 2007 8:07:17

Skus este vyfuk vycistit
Uživatelský avatar
Jurajc
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř led 10, 2007 23:28:05
Bydliště: Bojnice

Příspěvekod igoreva » stř čer 13, 2007 10:35:06

"Jurajc", je to na 90% prejav zaneseného výfuku a výfukového kolena od karbónu.
Odpoj koleno od motora, tlmič od rámu a vymontuj krytku a vložku tlmiča.
Vložku aj s krytkou vypál ohňom tak, že ju obleješ benzínon a zapáliš. Potom ich drátenou kefou očisti. S tlmiča a kolena poriadne vyklep (zoškrab) karbón. Pokial si používal synteticky olej tak tam budeš mať iba tekutý maglajs ale dierky vo vložke môžu byť aj tak zanesené.
Tiež by bolo vhodné zoškravať karbón aj z piesta a z hlavy valca. A kukni či nie sú zapečené piestne krúžky.
Jazde zdar!

PS:
Pri montáži dobre utesni krytku a koleno s tlmičom aby mal výfukový systém protitlak čo dvojtakty potrebujú.
Skontroluješ to tak, že keď fúkač do kolena a prstom pritom zapcháš výfukovú dietku v krytke, tak nesmie vzduch nikde prefukovať. Takto utesnený tlmič výfuku naozaj dobre tlmí zvuk.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Re: poradte zly tah

Příspěvekod Mr.babetta » stř čer 13, 2007 11:41:00

miloxxx píše:Poprosil by som vas o radu ked idem na stvrt plynu vsetko je ok ako nahle zacnem pridavat plyn strati tah zacne ju dusit a znovu sa dostane do otacok az ked klesne rychlost pod 28 km/h.Vycistil som nadrze cez karburator trisky dal som novu sviecku a porucha sa stale opakuje uz neviem co s tim kazda rada dobra dik.


Mě se tedka děje něco podobnýho.Nastartuju,nechám chvíli běžet na sytič a když přetočim rukjět na max abych ho vypnul tak to najednou zdechne.Dám znova sytič,a musim to ohřát na téměř provozní teplotu aby se to nedusilo.A pak to jede normálně.Ale i tak se mi hodněkrát stalo že i když to bylo pořádně ohřátý tak to chcíplo.Nevim čim to je.možná to bude tim že sem nedávno čistil karbec a třeba sem to nějak vyčistil blbě nebo fakt nevim.Dneska na to všechno ještě jednou mrknu a uvidim.
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod vlamir » stř čer 13, 2007 13:02:37

povedal by som, ze to moze robit aj vzduchovy filter. skus ho trochu pridusit a myslim, ze bude po probleme
vlamir
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob kvě 19, 2007 14:07:36
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Mr.babetta » stř čer 13, 2007 13:06:27

vlamir píše:povedal by som, ze to moze robit aj vzduchovy filter. skus ho trochu pridusit a myslim, ze bude po probleme

)

myslíte tím ho vyčistit? nebo jako přiškrtit? :idea:
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod igoreva » stř čer 13, 2007 14:21:22

Je potrebné vždy ako prvé vyčistiť výfuk a vložku sania.
Ak jedno alebo druhé he zanesené tak motor sa pri vzrastajúcich otáčkach dusí!!!
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Mr.babetta » stř čer 13, 2007 14:25:49

tak na to hnedka skočim a kouknu se jak vypadá filtr sání..... :!: :twisted: :D
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod vlamir » stř čer 13, 2007 14:50:43

igor, skus betu nastartovat uplne bez celeho filtra a mozno ju aj natocis, ale do otacok nepojde. rukou skus priskrtit prietok vzduchu a pojde
vlamir
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob kvě 19, 2007 14:07:36
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Ondrassek » stř čer 13, 2007 16:44:31

vlamir píše:igor, skus betu nastartovat uplne bez celeho filtra a mozno ju aj natocis, ale do otacok nepojde. rukou skus priskrtit prietok vzduchu a pojde

KDysi jse řešil taky něco takového.. Prostě se stytičem a na volnoběh to chodilo v poho, ale jakmile jsem přidal plyn na max, tak to zdechlo. Můj problém byl v tom, že už byl nějaký špatný palivový kohoutek a benzin do karbecu tekl pomalu a vynechával, ale nemusí to být třeba tím.. Ostatně koleno a tlumič bych opravdu dekarbonoval...
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod IGI » stř čer 13, 2007 18:01:27

Ondrassek píše:Kdysi jse řešil taky něco takového.. Prostě se stytičem a na volnoběh to chodilo v poho, ale jakmile jsem přidal plyn na max, tak to zdechlo. Můj problém byl v tom, že už byl nějaký špatný palivový kohoutek a benzin do karbecu tekl pomalu a vynechával, ale nemusí to být třeba tím.. Ostatně koleno a tlumič bych opravdu dekarbonoval...


jj, ten pritok sa aj mne vidi realny...... mne sa to minule stalo, kde som uz nemal benzin..... neuvedomil som si, v com je problem, a tak som skoro vsetko rozobral..... potom ma vsak napdlo kuknut do nadrze a prepnut na rezervu a bolo to tam :D ..... darmo, kto nemysli hlavou :oops:
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod pENA » pon črc 16, 2007 2:56:15

tak to se mi snad už nikdy nestane ale vyčistil jsem ji komplet celou a pak to šlapalo
pENA
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát črc 06, 2007 17:42:51


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků