reálná maximální rychlost

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Filip » čtv říj 27, 2011 19:12:58

Citr0nik píše:23 000km ????? :o :shock:


Ano, prozatím bez výbrusu, výkon stále dobrý, v brzké době budu ten motor půlit.
Babetta 210 (rv. 1984)
Filip
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: úte črc 12, 2011 20:37:54
Bydliště: Třinec

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Citr0nik » pát říj 28, 2011 0:12:28

po tych kilometroch ? .. tam uz bude par vybrusov . ak ne novy valec .. celuste a pod... si zdedil ci kupil ?
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Filip » pát říj 28, 2011 7:27:47

Mám ju doma od první koupě, takže vím, co na tom bylo dělané. Všechno tam je původní, akorát jsem při 20tis. měnil 2-kové čelisti a unášeče a teď ještě hlavní trysku, jinak samozřejmě spotřebka(řetěz, světla, pneu atd.). Jak říkám jezdí pořád velice dobře. Spotřeba 2-3 litry na 100. Ted' jsem se rozhodl ten motor rozpůlit, bude asi třeba vyměnit ložisko na klikovce + pístní kroužky(uvidím co všechno bude na výměnu).
Babetta 210 (rv. 1984)
Filip
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: úte črc 12, 2011 20:37:54
Bydliště: Třinec

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Angelo » pát říj 28, 2011 11:24:49

Citr0nik: Viděl jsem Babettu, která měla najeto skoro 40 000 km bez výbrusu, akorát měněný kroužky a ten pán řikal, že jezdí pořád skvěle, že do motoru nechce hrabat. :)
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto :)
Ať vám to jezdí!
Uživatelský avatar
Angelo
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 843
Registrován: pát srp 21, 2009 17:15:52
Bydliště: Beroun

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Citr0nik » pát říj 28, 2011 11:36:17

tty kokos... tomu nechapem ako je to mozne ??? :O ked vsade vsetci davaju vybrus .. a hento ma najazdene tisice a ziadny vybrus ??? ...
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod luk5555 » pát říj 28, 2011 13:09:46

Tak dnes som vymenil bovden do tachometra a išiel som vyskúšať. Po rovinke mi to dá 55 Km/h a radí to pri 25Km/h . Jediná uprava je skrátené výfúkové koleno a som spokojný :D
P.S.-prevod 13-51
Naposledy upravil luk5555 dne úte dub 10, 2012 14:00:15, celkově upraveno 1
Babetta 210.100 a 207.500 - moje lásky :-)
luk5555
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob říj 08, 2011 15:47:19
Bydliště: Slovensko-Humenné

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod martin110r » pát říj 28, 2011 13:14:17

Ctronik: Tajomstvo úspechu spočíva v kvalite dielov. Dnes to všetko stojí za prd.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Korado » pát říj 28, 2011 13:31:25

Tak jsem udělal velmi hrubý odhad, protože jsem do nedávna neměl tachometr. Na Koradu mám najeto přes 10tis spíš blíže k 15tis a zatím žádný výbrus. Pouze měněn řetěz, rozeta,... Jezdí stále dobře.
Uživatelský avatar
Korado
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 281
Registrován: pon kvě 16, 2011 17:30:12

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod colcino » sob říj 29, 2011 13:04:47

martin110r píše:Ctronik: Tajomstvo úspechu spočíva v kvalite dielov. Dnes to všetko stojí za prd.

Přesně. Nechápu lidi kteří dotáhnou babču dom a koupí všechno nový- klikovku atd, a přitom stačí jenom udělat výbrus, gufera, ložiska, těsnění a pořádně ji umýt :)
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod legendaryboy » úte dub 10, 2012 11:26:17

Takze taky prispeju svymi dojmy. Mam tam prevody 14x51, prechod z 13x51 jsem skoro nepostrehl. Momentalne mam 14x51 maximalni rychlost kolem 58 km/h z kopce podle digitalu ktery jsem si kontroloval radarem ve vesnici, mel by tedy merit na plus minus s odchylkou 1-2 km/h, karburator mam nastaveny tak jak je uvedeno v prirucce, tedy sytost na 1,5-1,75 otacky sroubu, zkracenou trubku ve vejfuku(jak tu bylo doporucovano), po rovine podle smeru vetru a stavu vozovky hrubosti asfaltu , pneu mam nafoukane spis vic nez min a na plny plyn jedu kolem 40-50, tezko rict estli bych dal vic jak 50 pri bezvetri a dokonale vodorovne silnici. Ale do kopce to moc nejede pri poklesu rychlosti na 28-30 km/h mi zacne prokluzovat a prerazovat na jednicku, ubranim plynu se tomu da trochu zamezit ale nema to vyznam. Prokluzovani jsem jednou snizil pridanim popelu s kalafunou do bubnu a pak mi neprerazovala ani pri poklesu na 20 km/h takze jsem nektera mista v kopci jel o vic jak 8 km/h rychleji, tedy ne na jednicku 20-23 km/h ale 25-28, ale dlouho to nevydrzelo a pri zahrati se to zase vratilo do normalu. Kalafuna se roztavi a prestane lepit. Spotreba se podle mne odviji od toho jak casto akcelerujes, brzdis, profilu trati, pokud jezdis dost do kopcu na jednicku plny plyn takze v mem pripade napr. 10% kopec na plny plyn rychlost 20-23 km/h tak si myslim ze je spotreba o neco vyssi. Ale o kolik to si netroufam odhadovat. U babety mne mrzi nejvic prave to ze v kopci na jednucku netahne vic jak 23 km/h. Premyslim o tom koliv jede Betka v podobnych kopcich. nevite nekdo?
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Angelo » úte dub 10, 2012 17:30:39

Jak předemnou vidim kopec, tak to před ním pořádně rozfofruju a většinou ho do půlky vylítnu tak 40 km/h a potom to nějak dopadne :D Nějaký kratší vždy na 2, ale jak někde delší stoupání, tak tam padne jednička, ale s tim se nedá ject dlouho, občas v kopci i zastavím a nechám odpočinout, ale to už musí opravdu bejt dlouhej krpál :D
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto :)
Ať vám to jezdí!
Uživatelský avatar
Angelo
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 843
Registrován: pát srp 21, 2009 17:15:52
Bydliště: Beroun

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod legendaryboy » úte dub 10, 2012 17:58:45

V kopcovitem terenu stoupani do 5-12% kopcu na jednicku celkem odhaduji tak 2-3km prevyseni na 100km najetych na silnici mam prumernou rychlost kolem 32-34 km/h. Mozna ze kdybych nejezdil prave ty kopce na jednicku (tedy v nizine) tak bych mel prumernou kolem 38-40.
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod legendaryboy » úte dub 10, 2012 18:04:43

Angelo píše:Jak předemnou vidim kopec, tak to před ním pořádně rozfofruju a většinou ho do půlky vylítnu tak 40 km/h a potom to nějak dopadne :D Nějaký kratší vždy na 2, ale jak někde delší stoupání, tak tam padne jednička, ale s tim se nedá ject dlouho, občas v kopci i zastavím a nechám odpočinout, ale to už musí opravdu bejt dlouhej krpál :D

Mam vyzkouseno ze pri oleji v benzinu 1:20-30 to jezdi kopce mnohem s mensim tepelnym namahanim zda se mi ze bez pridirani nez kdyz sem jezdil na 1:50 ale mozna se mi to jen zda protoze pred tim jsem mel pridrene ojnicni lozisko. Jinak jen tak zastavovat v kopcich kvuli pretizeni motoru nehodlam, to to radeji zadru. :lol: Kdyz mne zebou ruce pri nizke teplote vzduchu tak zastavim a alespon si ohreju ruce pres kozene rukavice. 8) :idea:
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod martin110r » úte dub 10, 2012 19:26:45

Moja Babetta:
-typ 210
-primár 14 zubov
-rozeta 45 zubov
-3. výbrus
-karburátor nastavený na tehlovočervenú sviečku
-kompletne odrušené (akonáhle nemáte Babettu poriadne odrušenú, nemusíte ani merať - ukazuje cipískoviny)

Terén:
-veľmi mierny kopček (t.j. vypadá ako rovina, no auto po zastavení začne pomaly cúvať) - išiel som smerom "do kopca"
-nepatrný vietor

Maximálna rýchlosť:
50 km/h - merané podľa GPS. Myslím že presnejšia metóda merania už neni. Na všeliake čínske tachometre a radary u ciest neverím :) . Vždy majú väčšiu toleranciu ako GPS.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod legendaryboy » úte dub 10, 2012 20:36:51

tak s 45/14 zuby bych tem 50 km/h veril za bezvetri ale ne do mirneho kopce. Ale je to asi takove maximum, vic ani mrd. zafouka protivitr a myslim ze 50 asi nedas. Zajimave je ze u Betky by to melo jet 62. Pri prekitovani na 82ccm i prej 85. Tezko rict. Zvazuji co koupit silnejsiho. Abych jel i do 10% kopce sympatickou 30-40 km/h. A z kopce to netocilo jak vztekle. :roll: :mrgreen:
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků