reálná maximální rychlost

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod bohuš » pon čer 17, 2013 15:20:40

Sežeň si kousek starého náhonu,jeden konec dej do tachometru,druhý do vrtačky a dej na vrtačce obrácený,tedy levý chod a máš to za chvilku.
bohuš
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon úno 20, 2012 16:49:25

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Roman Kinčl » pon čer 17, 2013 21:00:59

No moje Babetta 210 dokáže 50 i na originální převody. 0. výbrus, karb DellOrto, řízlé koleno výfuku a 115 kg řidič. Ale je to ročník 84 takže ještě Považsko-Bystrická kvalita. Ne jak to Kolárovský bláto. Sotva vytáhne na 40 a motor se začne zadírat...
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod colcino » pon čer 17, 2013 23:06:25

Pavel píše:>colcino
to ses asi uklepl. 80tisíc na Babettě tady nikdo snad nedal :)

Jinak dá se stočit. Stačí akuvrtačka, lanko a pár dnů nechat běžet na rozumných otáčkách. Při troše snahy za den stočíte tak 1000km.
Asi si na stáčení otevřu živnost, v poslední době se mě na to ptalo několik lidí :)


Tacho je putovní, je z sehnané z německaz burzy z nějakého sachsa či co aspoň tak jsem to tomu němčourovi rozuměl jinak klidně ofotím :D
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod budulajs » úte čer 18, 2013 13:47:11

jen taková připomínka - proč to chcete stáčet? Není lepší ,,něco málo,, přitočit? :D
Uživatelský avatar
budulajs
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř říj 17, 2012 12:19:28
Bydliště: Brno

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod colcino » úte čer 18, 2013 23:27:19

Mašinka po kompletní GO by si zasloužila chroupat "od začátku" :lol:
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod mathulo » úte črc 02, 2013 15:11:33

Roman Kinčl - pobočné závody Rajec, Čalovo a Kolárovo fungovali už aj v roku ´84. Čiže čisto Považská výroba to nemusí byť.
Babetta 207/200 (1978)
Jawa 551 Standard "Jawetta" (1960) - mimo prevádzky
Uživatelský avatar
mathulo
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned čer 30, 2013 0:46:56
Bydliště: blízko Nitry(SVK)

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod ivos50 » ned lis 24, 2013 21:40:20

Pridám sa aj ja. Korádo upravené prevody inak všetko originál 58km/h správne nastavenie. Cestovná rýchlosť 45-50 viac nepotrebujem a na tú konštrukciu je to pri vyšších rýchlostiach aj nebezpečné. :wink:
ivos50
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte pro 11, 2012 23:29:23

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod Roman Kinčl » pon lis 25, 2013 22:02:03

Babetta se do roku 1986 vyráběla pouze v Považských strojírnách. Až v tomto roce se postupně převáděla výroba do Kolárova protože ZVL získalo velkou státní zakázku na výrobu leteckých motorů a tak se musely uvolnit haly PS. Klesla samozřejmně kvalita a to hlavně v 90. letech... Továrna v Kolárově neexistovala ta byla postavena právě pro potřeby výroby Babett a industrializace do té doby polnohospodářské oblasti plné maďarů.
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod ronin10 » stř led 14, 2015 0:59:01

jaký je tedy originální převod na B210 pastorek a rozeta? díky :wink:
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod ridchey » stř led 14, 2015 1:48:21

13/51
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod ronin10 » stř led 14, 2015 12:44:12

díky za rychlou odpověd :) tak u pastorku pujdu o jeden stupinek níže na 12z 51z doufam ze to pomuze jsem zas narostl na 98kg :D tak chci aby to bylo hbytejsi ač na ukor rychlosti ,pokud se tedy nemylim, tím že hodím z 13/51 na 12/51 bych si mel pomoct do kopečku že ano? :) případně jde to poznat anebo bych měl vzít raděj 11zubej pastorek? díky
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod tuningrob » stř led 14, 2015 13:03:03

Myslíš správně. Kolik zubu je samozřejmě individuální. Takže vyzkoušej.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod kolos » stř led 14, 2015 15:14:34

Moje první babča r.v. 93 měla ten převod 12/51 už od výrobce. Vyjela na dvoju kde co a na jedničku by snad lezla i po stěně. Ale 40km/h bylo opravdu max.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod ronin10 » stř led 14, 2015 21:55:53

kolos tak by to bylo super,40km/h staci jde mi o to aby to v malych kopečcích či za větru neřadilo furt ze 2 na 1,skusim tedy 12/51- hold skouset se dá ,horší je hubnout :D díky klucí za rady
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: reálná maximální rychlost

Příspěvekod kuba_1 » úte úno 24, 2015 16:25:36

Čusa, mám hloupej dotaz, mám babettu 210 r.v. 89. Chci se zeptat jestli je to tak v pořádku. Když jsem jí koupil musel jsem měnit rozetu řetěz přední kolečko 13z a unašeče spojky. Babetta jela 40km/h max. 45km/h. když jsem to vše vyměnil vyčistli, tak jsem seříznul ještě ten výfuk. Ale velkou změnu jsem nepoznal, je pravda že te'd to má lepší odpich a do kopce to více táhne ale max. zůstala stejná, a zlepšila se axelerace 40km/h tam mám hned. Je to tak v poho nebo by měla jet po upravě výfuku rychlejc? Mě to takhle uplně stačí, do prudkého kopce jede cca 30km/h. Já jen jestli mám hledat chybu nebo to tak mohu nechat. Děkuji za odpověd a omlouvám se za blbý dotaz kuba
kuba_1
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř úno 11, 2015 0:51:39

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků

cron