od legendaryboy » úte dub 10, 2012 11:26:17
Takze taky prispeju svymi dojmy. Mam tam prevody 14x51, prechod z 13x51 jsem skoro nepostrehl. Momentalne mam 14x51 maximalni rychlost kolem 58 km/h z kopce podle digitalu ktery jsem si kontroloval radarem ve vesnici, mel by tedy merit na plus minus s odchylkou 1-2 km/h, karburator mam nastaveny tak jak je uvedeno v prirucce, tedy sytost na 1,5-1,75 otacky sroubu, zkracenou trubku ve vejfuku(jak tu bylo doporucovano), po rovine podle smeru vetru a stavu vozovky hrubosti asfaltu , pneu mam nafoukane spis vic nez min a na plny plyn jedu kolem 40-50, tezko rict estli bych dal vic jak 50 pri bezvetri a dokonale vodorovne silnici. Ale do kopce to moc nejede pri poklesu rychlosti na 28-30 km/h mi zacne prokluzovat a prerazovat na jednicku, ubranim plynu se tomu da trochu zamezit ale nema to vyznam. Prokluzovani jsem jednou snizil pridanim popelu s kalafunou do bubnu a pak mi neprerazovala ani pri poklesu na 20 km/h takze jsem nektera mista v kopci jel o vic jak 8 km/h rychleji, tedy ne na jednicku 20-23 km/h ale 25-28, ale dlouho to nevydrzelo a pri zahrati se to zase vratilo do normalu. Kalafuna se roztavi a prestane lepit. Spotreba se podle mne odviji od toho jak casto akcelerujes, brzdis, profilu trati, pokud jezdis dost do kopcu na jednicku plny plyn takze v mem pripade napr. 10% kopec na plny plyn rychlost 20-23 km/h tak si myslim ze je spotreba o neco vyssi. Ale o kolik to si netroufam odhadovat. U babety mne mrzi nejvic prave to ze v kopci na jednucku netahne vic jak 23 km/h. Premyslim o tom koliv jede Betka v podobnych kopcich. nevite nekdo?