Ahoj Kubo, už se v tom raději nehrab. Bez větších úprav ve válci, výfuku, sání a karburátoru z toho nevymačkáš stejně víc. Pokud ti jede Babetta 40 a víc, můžeš si gratulovat.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
Dík za odpověď, to jsem rád že to takhle je ok. Ještě se zeptám, minulí majitel ze spodu výfuk nařízl aby odtekal ten karbon a to co se sráží, mám to vyměnit? nemůže to mít vliv na spotřebu nebo celkově chod motoru k horšímu?
výfuková soustava má být těsná - určuje výkon a spotřebu,že to někdo nařízl udělal hloupost,to máš jako u auta děravý výfuk : 1)rezonuje 2)stráta výkonu 3)vyšší spotřeba
kvůli každičkému výkonu byť malému se mezi kolenem a vyfukem utěsnuje napojení,stejně tak musí být utěsněno pod válcem ,průchozí je jen konec výfuku a doporučuji ti vyčistit výfuk tj vložku ven a vyčistit,připadně koleno také ,či vypálit benzínem a odstranit co nejvíce karbónu.
Screenshot_2015-06-15-14-37-22.png (195.75 KiB) Zobrazeno 10268 krát
Tady moje aktuální maximálka po rovině. Vše origi kromě zkrácení kolena výfuku. Měřeno sice jen tachometrem na bábě ale zkusím to pak změřit radarem. o víkendu vyměním zadní rozetu. místo 51z dám 47z. A pokud to bude dobře řadit a pojede to aspoň trochu dobře do kopce tak tam šoupnu ještě 14z pastorek místo origi 13z. A uvidíme
To je celkem slušný na originální převod, ale ten tachometr si taky može říkat co chce,mě to tak nejelo. Sám mám převod 14/47 a maximálka je 51+- 2km/h podle větru a stavu silnice. A můj tacho přidává 3-4 km/h měřeno tachometrem na kolo
No mám "trochu protáhnutý" kanály, přefuky jsou origo, je to převrtaný na 41,5 s jednokroužkovým pístem, 19ku dellorto karbec, výfuk hikone a převod 11/39. Točí to ale jen 9500:(