Stránka 6 z 8

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 15:20:40
od bohuš
Sežeň si kousek starého náhonu,jeden konec dej do tachometru,druhý do vrtačky a dej na vrtačce obrácený,tedy levý chod a máš to za chvilku.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 21:00:59
od Roman Kinčl
No moje Babetta 210 dokáže 50 i na originální převody. 0. výbrus, karb DellOrto, řízlé koleno výfuku a 115 kg řidič. Ale je to ročník 84 takže ještě Považsko-Bystrická kvalita. Ne jak to Kolárovský bláto. Sotva vytáhne na 40 a motor se začne zadírat...

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 23:06:25
od colcino
Pavel píše:>colcino
to ses asi uklepl. 80tisíc na Babettě tady nikdo snad nedal :)

Jinak dá se stočit. Stačí akuvrtačka, lanko a pár dnů nechat běžet na rozumných otáčkách. Při troše snahy za den stočíte tak 1000km.
Asi si na stáčení otevřu živnost, v poslední době se mě na to ptalo několik lidí :)


Tacho je putovní, je z sehnané z německaz burzy z nějakého sachsa či co aspoň tak jsem to tomu němčourovi rozuměl jinak klidně ofotím :D

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte čer 18, 2013 13:47:11
od budulajs
jen taková připomínka - proč to chcete stáčet? Není lepší ,,něco málo,, přitočit? :D

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte čer 18, 2013 23:27:19
od colcino
Mašinka po kompletní GO by si zasloužila chroupat "od začátku" :lol:

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte črc 02, 2013 15:11:33
od mathulo
Roman Kinčl - pobočné závody Rajec, Čalovo a Kolárovo fungovali už aj v roku ´84. Čiže čisto Považská výroba to nemusí byť.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: ned lis 24, 2013 21:40:20
od ivos50
Pridám sa aj ja. Korádo upravené prevody inak všetko originál 58km/h správne nastavenie. Cestovná rýchlosť 45-50 viac nepotrebujem a na tú konštrukciu je to pri vyšších rýchlostiach aj nebezpečné. :wink:

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: pon lis 25, 2013 22:02:03
od Roman Kinčl
Babetta se do roku 1986 vyráběla pouze v Považských strojírnách. Až v tomto roce se postupně převáděla výroba do Kolárova protože ZVL získalo velkou státní zakázku na výrobu leteckých motorů a tak se musely uvolnit haly PS. Klesla samozřejmně kvalita a to hlavně v 90. letech... Továrna v Kolárově neexistovala ta byla postavena právě pro potřeby výroby Babett a industrializace do té doby polnohospodářské oblasti plné maďarů.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř led 14, 2015 0:59:01
od ronin10
jaký je tedy originální převod na B210 pastorek a rozeta? díky :wink:

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř led 14, 2015 1:48:21
od ridchey
13/51

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř led 14, 2015 12:44:12
od ronin10
díky za rychlou odpověd :) tak u pastorku pujdu o jeden stupinek níže na 12z 51z doufam ze to pomuze jsem zas narostl na 98kg :D tak chci aby to bylo hbytejsi ač na ukor rychlosti ,pokud se tedy nemylim, tím že hodím z 13/51 na 12/51 bych si mel pomoct do kopečku že ano? :) případně jde to poznat anebo bych měl vzít raděj 11zubej pastorek? díky

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř led 14, 2015 13:03:03
od tuningrob
Myslíš správně. Kolik zubu je samozřejmě individuální. Takže vyzkoušej.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř led 14, 2015 15:14:34
od kolos
Moje první babča r.v. 93 měla ten převod 12/51 už od výrobce. Vyjela na dvoju kde co a na jedničku by snad lezla i po stěně. Ale 40km/h bylo opravdu max.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř led 14, 2015 21:55:53
od ronin10
kolos tak by to bylo super,40km/h staci jde mi o to aby to v malych kopečcích či za větru neřadilo furt ze 2 na 1,skusim tedy 12/51- hold skouset se dá ,horší je hubnout :D díky klucí za rady

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2015 16:25:36
od kuba_1
Čusa, mám hloupej dotaz, mám babettu 210 r.v. 89. Chci se zeptat jestli je to tak v pořádku. Když jsem jí koupil musel jsem měnit rozetu řetěz přední kolečko 13z a unašeče spojky. Babetta jela 40km/h max. 45km/h. když jsem to vše vyměnil vyčistli, tak jsem seříznul ještě ten výfuk. Ale velkou změnu jsem nepoznal, je pravda že te'd to má lepší odpich a do kopce to více táhne ale max. zůstala stejná, a zlepšila se axelerace 40km/h tam mám hned. Je to tak v poho nebo by měla jet po upravě výfuku rychlejc? Mě to takhle uplně stačí, do prudkého kopce jede cca 30km/h. Já jen jestli mám hledat chybu nebo to tak mohu nechat. Děkuji za odpověd a omlouvám se za blbý dotaz kuba