Stránka 6 z 8
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
pon čer 17, 2013 15:20:40
od bohuš
Sežeň si kousek starého náhonu,jeden konec dej do tachometru,druhý do vrtačky a dej na vrtačce obrácený,tedy levý chod a máš to za chvilku.
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
pon čer 17, 2013 21:00:59
od Roman Kinčl
No moje Babetta 210 dokáže 50 i na originální převody. 0. výbrus, karb DellOrto, řízlé koleno výfuku a 115 kg řidič. Ale je to ročník 84 takže ještě Považsko-Bystrická kvalita. Ne jak to Kolárovský bláto. Sotva vytáhne na 40 a motor se začne zadírat...
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
pon čer 17, 2013 23:06:25
od colcino
Pavel píše:>colcino
to ses asi uklepl. 80tisíc na Babettě tady nikdo snad nedal
Jinak dá se stočit. Stačí akuvrtačka, lanko a pár dnů nechat běžet na rozumných otáčkách. Při troše snahy za den stočíte tak 1000km.
Asi si na stáčení otevřu živnost, v poslední době se mě na to ptalo několik lidí
Tacho je putovní, je z sehnané z německaz burzy z nějakého sachsa či co aspoň tak jsem to tomu němčourovi rozuměl jinak klidně ofotím
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
úte čer 18, 2013 13:47:11
od budulajs
jen taková připomínka - proč to chcete stáčet? Není lepší ,,něco málo,, přitočit?
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
úte čer 18, 2013 23:27:19
od colcino
Mašinka po kompletní GO by si zasloužila chroupat "od začátku"
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
úte črc 02, 2013 15:11:33
od mathulo
Roman Kinčl - pobočné závody Rajec, Čalovo a Kolárovo fungovali už aj v roku ´84. Čiže čisto Považská výroba to nemusí byť.
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
ned lis 24, 2013 21:40:20
od ivos50
Pridám sa aj ja. Korádo upravené prevody inak všetko originál 58km/h správne nastavenie. Cestovná rýchlosť 45-50 viac nepotrebujem a na tú konštrukciu je to pri vyšších rýchlostiach aj nebezpečné.
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
pon lis 25, 2013 22:02:03
od Roman Kinčl
Babetta se do roku 1986 vyráběla pouze v Považských strojírnách. Až v tomto roce se postupně převáděla výroba do Kolárova protože ZVL získalo velkou státní zakázku na výrobu leteckých motorů a tak se musely uvolnit haly PS. Klesla samozřejmně kvalita a to hlavně v 90. letech... Továrna v Kolárově neexistovala ta byla postavena právě pro potřeby výroby Babett a industrializace do té doby polnohospodářské oblasti plné maďarů.
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
stř led 14, 2015 0:59:01
od ronin10
jaký je tedy originální převod na B210 pastorek a rozeta? díky
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
stř led 14, 2015 1:48:21
od ridchey
13/51
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
stř led 14, 2015 12:44:12
od ronin10
díky za rychlou odpověd
tak u pastorku pujdu o jeden stupinek níže na 12z 51z doufam ze to pomuze jsem zas narostl na 98kg
tak chci aby to bylo hbytejsi ač na ukor rychlosti ,pokud se tedy nemylim, tím že hodím z 13/51 na 12/51 bych si mel pomoct do kopečku že ano?
případně jde to poznat anebo bych měl vzít raděj 11zubej pastorek? díky
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
stř led 14, 2015 13:03:03
od tuningrob
Myslíš správně. Kolik zubu je samozřejmě individuální. Takže vyzkoušej.
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
stř led 14, 2015 15:14:34
od kolos
Moje první babča r.v. 93 měla ten převod 12/51 už od výrobce. Vyjela na dvoju kde co a na jedničku by snad lezla i po stěně. Ale 40km/h bylo opravdu max.
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
stř led 14, 2015 21:55:53
od ronin10
kolos tak by to bylo super,40km/h staci jde mi o to aby to v malych kopečcích či za větru neřadilo furt ze 2 na 1,skusim tedy 12/51- hold skouset se dá ,horší je hubnout
díky klucí za rady
Re: reálná maximální rychlost
Napsal:
úte úno 24, 2015 16:25:36
od kuba_1
Čusa, mám hloupej dotaz, mám babettu 210 r.v. 89. Chci se zeptat jestli je to tak v pořádku. Když jsem jí koupil musel jsem měnit rozetu řetěz přední kolečko 13z a unašeče spojky. Babetta jela 40km/h max. 45km/h. když jsem to vše vyměnil vyčistli, tak jsem seříznul ještě ten výfuk. Ale velkou změnu jsem nepoznal, je pravda že te'd to má lepší odpich a do kopce to více táhne ale max. zůstala stejná, a zlepšila se axelerace 40km/h tam mám hned. Je to tak v poho nebo by měla jet po upravě výfuku rychlejc? Mě to takhle uplně stačí, do prudkého kopce jede cca 30km/h. Já jen jestli mám hledat chybu nebo to tak mohu nechat. Děkuji za odpověd a omlouvám se za blbý dotaz kuba