Stránka 7 z 8

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2015 17:09:46
od Pavel
Ahoj Kubo,
už se v tom raději nehrab. Bez větších úprav ve válci, výfuku, sání a karburátoru z toho nevymačkáš stejně víc. Pokud ti jede Babetta 40 a víc, můžeš si gratulovat.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2015 17:15:26
od kuba_1
Dík za odpověď, to jsem rád že to takhle je ok. Ještě se zeptám, minulí majitel ze spodu výfuk nařízl aby odtekal ten karbon a to co se sráží, mám to vyměnit? nemůže to mít vliv na spotřebu nebo celkově chod motoru k horšímu?

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2015 17:44:15
od ronin10
výfuková soustava má být těsná - určuje výkon a spotřebu,že to někdo nařízl udělal hloupost,to máš jako u auta děravý výfuk :
1)rezonuje
2)stráta výkonu
3)vyšší spotřeba

kvůli každičkému výkonu byť malému se mezi kolenem a vyfukem utěsnuje napojení,stejně tak musí být utěsněno pod válcem ,průchozí je jen konec výfuku :) a doporučuji ti vyčistit výfuk tj vložku ven a vyčistit,připadně koleno také ,či vypálit benzínem a odstranit co nejvíce karbónu.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2015 18:01:03
od kuba_1
vyčištěný je, vypaloval jsem, to jsem si tu přečetl, takže bude nejlepší sehnat jiný výfuk :( nebo lze to nějak opravit? má pěkný chrom

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 0:37:05
od ronin10
dá se poletovat zavařit mosazí třeba,je ale nutné kolem dírky obrousit chrom aby mosaz pěkně chytla.

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2015 19:42:36
od kuba_1
tak jsem ho nechal zavařit

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2015 18:43:04
od Artifex
A výsledek, projevilo se?

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2015 13:42:01
od Vildaa89
Screenshot_2015-06-15-14-37-22.png
Screenshot_2015-06-15-14-37-22.png (195.75 KiB) Zobrazeno 7971 krát

Tady moje aktuální maximálka po rovině. Vše origi kromě zkrácení kolena výfuku. Měřeno sice jen tachometrem na bábě ale zkusím to pak změřit radarem. o víkendu vyměním zadní rozetu. místo 51z dám 47z. A pokud to bude dobře řadit a pojede to aspoň trochu dobře do kopce tak tam šoupnu ještě 14z pastorek místo origi 13z. A uvidíme :D

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2015 14:50:15
od stotun
To je celkem slušný na originální převod, ale ten tachometr si taky može říkat co chce,mě to tak nejelo. Sám mám převod 14/47 a maximálka je 51+- 2km/h podle větru a stavu silnice. A můj tacho přidává 3-4 km/h měřeno tachometrem na kolo

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2015 23:48:02
od alexandr-t
Když už se to tady tak řeší, tak přidám taky svůj skromné obrázek :oops:
DSCF5562oř.jpg
DSCF5562oř.jpg (55.01 KiB) Zobrazeno 7931 krát

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 9:44:40
od Vildaa89
alexandr-t jaké máš úpravy na bábě? Protože 82 km/hod seriovka asi nepojede co :D :D

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 15:54:04
od Dejmal
No tipnu si,že s originální babetou má společnou pouze samolepku na nádrži. :) Provokatér jeden. :)

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 16:40:27
od Pavel
origo Babča 227 a z kopce to vytočím na tolik....

Obrázek

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 17:36:38
od stotun
:shock: tak při takové rychlosti už bych měl fakt strach..

Re: reálná maximální rychlost

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 17:43:41
od alexandr-t
No mám "trochu protáhnutý" kanály, přefuky jsou origo, je to převrtaný na 41,5 s jednokroužkovým pístem, 19ku dellorto karbec, výfuk hikone a převod 11/39. Točí to ale jen 9500:(

Víc zde, ale spíš až na druhé straně viewtopic.php?f=18&t=3048