Stránka 1 z 2

Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2011 18:17:42
od wzoras
Tak předem bych rád ve svém prvním příspěvku pozdravil všechny babefandy :)
Rád bych se mezi Vás zařadil po tom co jsem statečně komplet rozebral a složil starou, 16 let nepoužitou 207 po dědečkovi z roku 70 :roll:

K mému problém - vše se kupodivu nějak sešlo a babeta funguje až na drobný detaily. Každopádně hrozně mi fičí výfukový splodiny z tý spáry mezi hlavou a tou částí odkud vylejzá válec(ček) (karter se tomu říká ?) - řekl bych že víc než z výfuku. Když jsem to rozbebral divil jsem se že mezi tím výstupkem kolem válce a zapuštěnou částí v hlavě které do sebe zapadnou není žádné těsnění. Nicméně jsem tak všeljak dohledal že tam teda nejspíš být nemá, někdo snad dokonce psal že mu kvůli tomu že ho tam dal praskla hlava. Tady na foru jsem se dočetl něco o té dirce ve výstupku zespod hlavy, která je tam kvůli dekompresoru, ale tam se spíš mluvilo o 210 a nějakých těch těsnících válcích. Dekompresor tam vůbec nemám a to kde má být je ucpané, můžu tedy tu dirku zespod hlavy ucpat - nestane se nic? Mohlo by to být tím ? Přijde mi že to hulí spíš z boku tý hlavy, ale tak ono tou spárou mezi tou hlavou a blokem to tam může proletět asi kdekoliv. Hlavu jsem utahoval křížově několikrát až fakt na doraz - vždy po zahřátí to ještě trošku šlo.

Předpokládám že když to tamtudy fičí, bude to tam i nasávat, takže to asi bude mít velkej vliv jak na výkon tak na spotřebu ?(přirovnávám k prdlýmu výfuku u auta). Ona do kopce to totiž neni žádná hitparáda :)

Ještě bych se rád rovnou zeptal jestli někdo nemáte nějakej nápad proč mi to po nastartování třeba první minutku, nebo prostě než se to zahřeje motor při otočení plynu spíš přidusí než roztočí. Po tý minutce je to uplně v pohodě. Zkoušel jsem ladit směs a to nepomohlo.

Díky moc za jakoukoliv odpověď, Michal.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2011 18:49:34
od Starec
Dočastné riešenie je, z hrubšieho alobalu si urobiť otlačok dosadacej plochy, vystrihnúť tesnenie, natrieť trocha vazelinou a založiť. Ideálne , zhodiť valec, hlavu, natrieť dosadacie plochy brúsnou pastou za zabrusiť. Tak či tak by to malo fungovať.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2011 18:59:49
od melkin
Udělal bych to co navrhuje Starec. Vzpomínám, že u kamarádovi Babetty jsme to taky řešili s pomocí alobalu.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2011 19:23:33
od wzoras
Děkuju za reakce. Těsnění jsem si z toho alobalu udělat zkoušel, akorat jsem ho misto vazeliny potřel olejem ale fičí to furt. Takže to nebude fičet tou dirkou, ale prostě nejspíš nějak nesedí to zapuštění na hlavě s tim výstupkem kolem válce jo ? Když jsem to měl otevřený tak to vypadalo uplně v pořádku, žádnej zoubek tam nebo tak něco.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2011 19:27:44
od butan
207 moc neznám, ale spaliny mohou utíkat kanálkem který vede ve válci z výfukového kanálu k dekompresoru v hlavě, který ty vlastně ani nemáš. Pokud je to tím, tak ten kanálek zaslep, třeba do něj vyřízni závit, a do něj dej šroub bez hlavy.
Lubor

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2011 19:47:08
od wzoras
Tak jo, zkusim ten kanalek. Ja nevěděl uplně přesně jakou funkci tam plní, takže jestli ho můžu zaslepit nebo tak. Díky díky.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: pát zář 16, 2011 23:56:08
od colcino
Mám podobný problém a nebudu zakládat další téma. Neustále mi podfukovala hlava. Prostě mezi válcem a hlavou mělo to zvuk jak čopr :D Tak jsem se jednoho dne naštval vzal ráčnu a šel jsem na věc. Šrouby byly docela dost volné, dotahuju poslední dolní napravo utahuju ráčnou a najednou rana jak hrom a vyndám kus toho šroubu :D Dá se ten šrou sehnat nový? Všude v manuálech jsme našel jenom- závrtná skrutka. Kamarád toto řešil taky akorát na 210 a vyřešil to tak že mezi hlavu a válec dal Paulín. A přestalo to. Mám to tam dát taky, když jsme hlavu sundával tak to tam bylo. Ale zase bych nerad kdyby se ten sajrajt dostal dovnitř motoru. Díky.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 1:40:48
od Dejmal
U pionýra jsem paulin používal běžně a nikdy nebyl problém. To co se dostalo do válce se bez problému vypálilo.Řekl bych ,že u babči by to taky vadit nemělo.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 21:58:12
od miraSt
Používám na všechna těsnění i pod hlavu silikonový vysokoteplotní tmel určený na utěsnění všeho možného v motorismu. Tím pádem opakovaně používám všechna papírová těsnění. Pod hlavu to dávám proto, že tam byl po čase vidět únik oleje. Funguje to výborně!

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 22:03:35
od heslar
Mam paulin silikon aj pod hlavou a tesni mi to.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 11:08:09
od colcino
A ten šroub se dá sehnat? Teda spíš jestli se dá vyšroubovat z karteru. Popravdě jsme to ještě nezkoušel. Na fichtlkramku jsme našel toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub ... lec22.html

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 11:49:23
od Angelo
Jo to by měl být on(sice je tam vyfocená nějaká pásovina). Pokud se ti utrh jenom tadyten šroub, tak je dobrý, buď našroubuješ na zbytek závitu dvě matky a vytočís to z karterů, nebo to chytíš třeba sikovkama. Horší by bylo, kdyby si utrh ten závit v kartrech, to by se musel vyřezat novej a udělat speciální šroub.

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 11:50:22
od Citr0nik
jo su to tie 4sroby .. a daju sa vysrobovat nej extra nedrzia .. jemne som po nom tukol kladivom .. a potom zakontril 2matice a vysroboval tie sroby von . ziadna veda :lol: :lol:

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 11:56:25
od colcino
problém je že jsme ten šroub ulomil takže na zbytek matka našroubovat nejde, proto ten novej koupím ten z toho odkazu a dám vědět, ještě když to budu kupovat- jakou zkušenost máte s tímto- http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cisti ... icka2.html nebaví mě pořád čistit karbec a ještě- co se stane když dám do karburátoru větší trysku? jakej to má význam?

Re: Únik splodin pod hlavou

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 12:01:22
od Angelo
Toto sítko používám několik let na všech strojích, jsem s nim opravdu spokojenej. Když jsem ho neměl, tak šel všechen bordel rovnou do karburátoru a čistil jsem každej tejden. Někdo ho nemá rád protože tam v nádrži trochu benzínu zůstane(nic hroznýho). Vetší tryska nemá u sériového motoru smysl.