Únik splodin pod hlavou

Tak předem bych rád ve svém prvním příspěvku pozdravil všechny babefandy
Rád bych se mezi Vás zařadil po tom co jsem statečně komplet rozebral a složil starou, 16 let nepoužitou 207 po dědečkovi z roku 70
K mému problém - vše se kupodivu nějak sešlo a babeta funguje až na drobný detaily. Každopádně hrozně mi fičí výfukový splodiny z tý spáry mezi hlavou a tou částí odkud vylejzá válec(ček) (karter se tomu říká ?) - řekl bych že víc než z výfuku. Když jsem to rozbebral divil jsem se že mezi tím výstupkem kolem válce a zapuštěnou částí v hlavě které do sebe zapadnou není žádné těsnění. Nicméně jsem tak všeljak dohledal že tam teda nejspíš být nemá, někdo snad dokonce psal že mu kvůli tomu že ho tam dal praskla hlava. Tady na foru jsem se dočetl něco o té dirce ve výstupku zespod hlavy, která je tam kvůli dekompresoru, ale tam se spíš mluvilo o 210 a nějakých těch těsnících válcích. Dekompresor tam vůbec nemám a to kde má být je ucpané, můžu tedy tu dirku zespod hlavy ucpat - nestane se nic? Mohlo by to být tím ? Přijde mi že to hulí spíš z boku tý hlavy, ale tak ono tou spárou mezi tou hlavou a blokem to tam může proletět asi kdekoliv. Hlavu jsem utahoval křížově několikrát až fakt na doraz - vždy po zahřátí to ještě trošku šlo.
Předpokládám že když to tamtudy fičí, bude to tam i nasávat, takže to asi bude mít velkej vliv jak na výkon tak na spotřebu ?(přirovnávám k prdlýmu výfuku u auta). Ona do kopce to totiž neni žádná hitparáda
Ještě bych se rád rovnou zeptal jestli někdo nemáte nějakej nápad proč mi to po nastartování třeba první minutku, nebo prostě než se to zahřeje motor při otočení plynu spíš přidusí než roztočí. Po tý minutce je to uplně v pohodě. Zkoušel jsem ladit směs a to nepomohlo.
Díky moc za jakoukoliv odpověď, Michal.

Rád bych se mezi Vás zařadil po tom co jsem statečně komplet rozebral a složil starou, 16 let nepoužitou 207 po dědečkovi z roku 70

K mému problém - vše se kupodivu nějak sešlo a babeta funguje až na drobný detaily. Každopádně hrozně mi fičí výfukový splodiny z tý spáry mezi hlavou a tou částí odkud vylejzá válec(ček) (karter se tomu říká ?) - řekl bych že víc než z výfuku. Když jsem to rozbebral divil jsem se že mezi tím výstupkem kolem válce a zapuštěnou částí v hlavě které do sebe zapadnou není žádné těsnění. Nicméně jsem tak všeljak dohledal že tam teda nejspíš být nemá, někdo snad dokonce psal že mu kvůli tomu že ho tam dal praskla hlava. Tady na foru jsem se dočetl něco o té dirce ve výstupku zespod hlavy, která je tam kvůli dekompresoru, ale tam se spíš mluvilo o 210 a nějakých těch těsnících válcích. Dekompresor tam vůbec nemám a to kde má být je ucpané, můžu tedy tu dirku zespod hlavy ucpat - nestane se nic? Mohlo by to být tím ? Přijde mi že to hulí spíš z boku tý hlavy, ale tak ono tou spárou mezi tou hlavou a blokem to tam může proletět asi kdekoliv. Hlavu jsem utahoval křížově několikrát až fakt na doraz - vždy po zahřátí to ještě trošku šlo.
Předpokládám že když to tamtudy fičí, bude to tam i nasávat, takže to asi bude mít velkej vliv jak na výkon tak na spotřebu ?(přirovnávám k prdlýmu výfuku u auta). Ona do kopce to totiž neni žádná hitparáda

Ještě bych se rád rovnou zeptal jestli někdo nemáte nějakej nápad proč mi to po nastartování třeba první minutku, nebo prostě než se to zahřeje motor při otočení plynu spíš přidusí než roztočí. Po tý minutce je to uplně v pohodě. Zkoušel jsem ladit směs a to nepomohlo.
Díky moc za jakoukoliv odpověď, Michal.