Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...
Moderátoři: IGI, milda, DRN
od colcino » pon zář 19, 2011 15:02:53
Ahoj. Na fóru jsme našel spoustu věcí o svíčkách. Jsem zastáncem firmy Brisk. Mám za 1 měsíc už 2 svíčku první byla Brisk n 14 pak jsem si teda koupil klasiku- PAL odešla za dvě jízdy +- 20 km. Pokaždé svíčky byly černé a zanesené olejem a karbonem. Poměr oleje a benzínu dodržuju. Co jsme se tak dozvěděl tak mám nejspíš špatně nastavený předstih a bohatost. Předstih jsem už nastavil ale jak je to s tou bohatostí? Nastavil jsme to tak že se mi malinko zvýšil volnoběh a motor byl v takové rychlejší akci a malinko víc táhl. Tak nevím co s tím mám dělat.
-
colcino
- Specialista II. třídy...

-
- Příspěvky: 453
- Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31
od butan » pon zář 19, 2011 16:22:12
Otestuj delší jízdu (několik Km) s novou svíčkou, spíš na plný plyn. Na konci chcípni motor ještě v jízdě(nenechávej ho na volnoběhu) Pokud bude černá, nespravíš to šroubem sytosti, ale asi je někde chyba. Špatná hladina, velká tryska, vydřená jehla a emulzní trubice, nebo jen ucpaný filtr sání. Preventivně bys mohl vyměnit všechnu mosaznou drobotinu v karburátoru, a uvidíš.
Lubor
-
butan
- Specialista I. třídy...

-
- Příspěvky: 911
- Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
- Bydliště: Praha
od Starec » úte zář 20, 2011 7:19:34
Odporučil by som ti aj odmerať hodnotu inpulzného pólu, z praxe mán skúsenosť, že sviečka odchádzala pre vadny inpulzak. Ak je inpulzná cievka dobrá, má mať hodnotu 17 Ohm (plus - mínus 1 Ohm) Ak nameráš iné hodnoty, tak tam je chyba.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
-

Starec
- Zasloužilý uživatel

-
- Příspěvky: 1480
- Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
- Bydliště: Slovensko-Ratková
-
Zpět na Motor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků