Stránka 1 z 1

Svíčky- jak to tedy s nimi je?

PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2011 15:02:53
od colcino
Ahoj. Na fóru jsme našel spoustu věcí o svíčkách. Jsem zastáncem firmy Brisk. Mám za 1 měsíc už 2 svíčku první byla Brisk n 14 pak jsem si teda koupil klasiku- PAL odešla za dvě jízdy +- 20 km. Pokaždé svíčky byly černé a zanesené olejem a karbonem. Poměr oleje a benzínu dodržuju. Co jsme se tak dozvěděl tak mám nejspíš špatně nastavený předstih a bohatost. Předstih jsem už nastavil ale jak je to s tou bohatostí? Nastavil jsme to tak že se mi malinko zvýšil volnoběh a motor byl v takové rychlejší akci a malinko víc táhl. Tak nevím co s tím mám dělat.

Re: Svíčky- jak to tedy s nimi je?

PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2011 16:22:12
od butan
Otestuj delší jízdu (několik Km) s novou svíčkou, spíš na plný plyn. Na konci chcípni motor ještě v jízdě(nenechávej ho na volnoběhu) Pokud bude černá, nespravíš to šroubem sytosti, ale asi je někde chyba. Špatná hladina, velká tryska, vydřená jehla a emulzní trubice, nebo jen ucpaný filtr sání. Preventivně bys mohl vyměnit všechnu mosaznou drobotinu v karburátoru, a uvidíš.
Lubor

Re: Svíčky- jak to tedy s nimi je?

PříspěvekNapsal: úte zář 20, 2011 7:19:34
od Starec
Odporučil by som ti aj odmerať hodnotu inpulzného pólu, z praxe mán skúsenosť, že sviečka odchádzala pre vadny inpulzak. Ak je inpulzná cievka dobrá, má mať hodnotu 17 Ohm (plus - mínus 1 Ohm) Ak nameráš iné hodnoty, tak tam je chyba.