dneska jsem skusil prehodit motor z 215 ale klouzaly spojky tak si rikam ze repasuji ty stare a zatim budu nadale jezdit na tom mojim 210 motoru tak ho tam jebnu zpet, a najednou nepravidelny kovovy zvuk jako kdyz v tom neco lita podlozka nebo tak ale nejsem si vedom ze by tam neco spadlo
210,121 najeto 12tis, loukote-slovenske, viz album
toto byl cely pruser dle me uz to tak bylo pri "koupi" a jinak jsem vymenil valec, a pist z nahradniho motoru a koupil nove krouzky tak tedka zajizdim kolik odhadujete zajizdet KM?
210,121 najeto 12tis, loukote-slovenske, viz album
po vymene to ztichlo jak blazen a olej je po vymene krasne cisty menim po 200km mam ho dooost a tohle se muselo stat nejakymu odbornikovi co delal neco s karbecem jelikoz ty ryhy byla zhora od karborace
210,121 najeto 12tis, loukote-slovenske, viz album
pod valec papirove tesneni a nejlepe jeste potrit hermetikem, mam to takhle a ani kapka, mezi valcem a hlavou nic (jen brusnou pastou zabrousit a s citem dotahnout do krize) rekl bych ze to vypada spis na rozsypany lozisko, ktery tam udelalo paseku nez ze by nekomu neco spadlo zvrchu do valce? (to by musel byt fakt blb)
Ložisko by slyšel - pískalo by to a motor by měl horší tah. Těsnění kupuji v sadě asi za 35,-Kč, takže mi pak zůstávají některé kousky do zásoby (karbec, koleno). Stačí je z obou stran potřít olejem a taky těsní super. Píst na fotkách děs, takový jsem ještě neviděl.
ver mi ze lozisko by nemusel neslyset me rozsypalo a poznal sem to tak ze zacinkala hlava a babetta prestala jet, tak sem vyndal svicku a byly sklepnuty kontakty, doma sem sundal hlavu a byli narvany kousky loziska v hlave, jinak valec ani nic podobnyho nebylo skrabnuty....