Dvourychlostní Babča nastartuje po přidání plynu zdechne

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Dvourychlostní Babča nastartuje po přidání plynu zdechne

Příspěvekod bigworld » ned črc 01, 2007 15:50:50

Ahoj, mám problém. Už nevím co dělat, karbec čistý jako dětská prdelka, dnes jsem sundal valec a zkotroloval těsnost kroužku a vypadaji OK. Mezera mezi nimi je cca 0,4mm. Když ji nastartuji a necham vrčet je vše OK, když přidám plyn tak téměř bez náznaku zvednuti otaček motor zdechne. Díky za každou radu
bigworld
Začátečník...
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned črc 01, 2007 15:39:37

Příspěvekod kozenooo » ned črc 01, 2007 17:17:45

a filtre a výfuk si skontroloval?
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Dvourychlostní Babča nastartuje po přidání plynu zdechne

Příspěvekod Pajavlk » ned črc 01, 2007 22:21:32

bigworld píše:Ahoj, mám problém. Už nevím co dělat, karbec čistý jako dětská prdelka, dnes jsem sundal valec a zkotroloval těsnost kroužku a vypadaji OK. Mezera mezi nimi je cca 0,4mm. Když ji nastartuji a necham vrčet je vše OK, když přidám plyn tak téměř bez náznaku zvednuti otaček motor zdechne. Díky za každou radu


motor nedostává benzín zkontroluj hlavní trysku a kanálky
Pajavlk
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 22
Registrován: čtv čer 14, 2007 6:17:28

Příspěvekod bigworld » pon črc 02, 2007 9:03:45

Díky za rady, vyčistil jsem výfuk a už to jede (byl uplně plný sr*cek, tohle jsem jeste nevidel). Problém je v tom, že to nemůžu správně naladit aby to jelo a drželo volnoběh. Když se mi to poraří naladit tak aby to dobřě jelo tak to má i vysoké otáčky na volnoběh, že to ujíždí pod nohama. Když se to snažím snížit pak se to začne při jízdě dusit a nejede to. Vzduchovy filtr je OK. Jehlu mam na druhem zařezu od vrchni casti. Kolik otocek na, kterem sroubku by melo byt pro nejake zakladni nastaveni? Díky za každou radu!
bigworld
Začátečník...
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned črc 01, 2007 15:39:37

Příspěvekod kozenooo » úte črc 03, 2007 12:42:42

pozri si tuto temu: http://www.speaker.cz/motoboard/viewtop ... c&start=15
chalani to tam rozoberali, ale je mozne ze mas zanesene trysky. skus ich vyfukat kompresorom alebo ich vymen za nove ale urcite ich necisti ziadnym drotom alebo niecim kovovym
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Příspěvekod ben » úte črc 03, 2007 15:12:13

preco by sa nemali cistit ziadnym drotom ani nicim kovovym?? ja som ich vymontoval a vycistil kovovym drotom 8) a nic som tym nepokazail
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Proton » úte črc 03, 2007 15:16:53

Taky v tom nevidím žádný problém .. nejsem dřevo abych tam strkal kulatinu a dorasoval to, popřípadě zvětšil otvor. Spíš bych se bál, aby mi to nezlomilo ten drát :P
Proton
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 64
Registrován: čtv kvě 10, 2007 21:07:46

Čistění trysky na cestě

Příspěvekod Jenda » úte črc 03, 2007 15:41:30

V dílně je to jasný. Pokud nemáme ale k dispozici stlačený vzuch, /třeba na cestě/ jde to i mechanicky. Musíme si ale zhotovit přípravek, který sebou stále vozíme. Ustřihneme si asi 5-6 cm běžného měděného lankového elektrického kabelu /možno koupit v mototechně/, asi o celkovém průřezu 1mm. Na jedné straně tohoto kousku oholíme zdrhovacími kleštěmi izolaci asi tak 2,5 - 3cm. Ten kousek izolace který zbyde, tam necháme. Drží to celý pohromadě a vznikne nám takovej malej měděnej štěteček. Ten sebou vozíme v nějakém pouzdře, či alespoň zabalený v igelitu, aby se vlákna štětečku nepolámaly a neohýbaly a nenachytaly špínu. Pokud čistíme volnoběžnou trysku, použijeme ze štětečku jeden měděný drátek /má průměr asi 0,2mm/, pokud hlavní, použijeme měděných pramínků asi pět. Pochopitelně čistíme opatrně a vždy vymontovanou trysku. Nikdy nečistíme trysku v karburátoru přímo, pokud by se nám měděný pramínek ulomil, zapadl by do karburároru a další /a o dost blbější problém/ je tu. Nabíc musíme trysku vizuálně zkontrolovat, zda čištění bylo úspěšné, eventuelně ještě ústně profouknout. Pokud se nám čistící štěteček časem opotřebuje /vydrží čištění tak 20x/ a drátky by se mohly lámat, není problém si během minuty zhotovit nový. Čistící drátky musí být jedině z mědi, z ničeho jiného. Pak nehrozí poničení trysky. Na cestě mi to vyřešilo mnoho nepříjemností. S ucpanou dýzou se pochopitelně jet nedá. Tedy vyčistit ji musíme a toto je myslím řešení. Pomohlo se mi to už mnohokrát. Pokud toto sebou nemáme, tak doopravdy tam nestrkáme nic jiného, obzvláště do té volnoběžné trysky. Má malý průměr a skutečně bychom ji poničili nebo totálně ucpali. V nouzi pomůže ještě pumpička a profouknutí touto, pokud ji sebou ovšem vezeme, což u správného motoristy předpokládám...
Poznámka:
Je možno vyčistit na cestě i plovákový ventil. Ten lze ale pouze profoukout, nic se do něj nesmí strkat, ani ten náš slavný měděný udělátor. Ovšem musíme si sebou vézt trubkový klíč č. 8. Jinak smůla a tlačíme...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod kozenooo » stř črc 04, 2007 19:14:57

ale ved jasne ze sa to moze tak ako pise jenda, mne islo len o to neupchat trysky ulomenym drotom, peace
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků