Dvourychlostní Babča nastartuje po přidání plynu zdechne

Napsal:
ned črc 01, 2007 15:50:50
od bigworld
Ahoj, mám problém. Už nevím co dělat, karbec čistý jako dětská prdelka, dnes jsem sundal valec a zkotroloval těsnost kroužku a vypadaji OK. Mezera mezi nimi je cca 0,4mm. Když ji nastartuji a necham vrčet je vše OK, když přidám plyn tak téměř bez náznaku zvednuti otaček motor zdechne. Díky za každou radu

Napsal:
ned črc 01, 2007 17:17:45
od kozenooo
a filtre a výfuk si skontroloval?
Re: Dvourychlostní Babča nastartuje po přidání plynu zdechne

Napsal:
ned črc 01, 2007 22:21:32
od Pajavlk
bigworld píše:Ahoj, mám problém. Už nevím co dělat, karbec čistý jako dětská prdelka, dnes jsem sundal valec a zkotroloval těsnost kroužku a vypadaji OK. Mezera mezi nimi je cca 0,4mm. Když ji nastartuji a necham vrčet je vše OK, když přidám plyn tak téměř bez náznaku zvednuti otaček motor zdechne. Díky za každou radu
motor nedostává benzín zkontroluj hlavní trysku a kanálky

Napsal:
pon črc 02, 2007 9:03:45
od bigworld
Díky za rady, vyčistil jsem výfuk a už to jede (byl uplně plný sr*cek, tohle jsem jeste nevidel). Problém je v tom, že to nemůžu správně naladit aby to jelo a drželo volnoběh. Když se mi to poraří naladit tak aby to dobřě jelo tak to má i vysoké otáčky na volnoběh, že to ujíždí pod nohama. Když se to snažím snížit pak se to začne při jízdě dusit a nejede to. Vzduchovy filtr je OK. Jehlu mam na druhem zařezu od vrchni casti. Kolik otocek na, kterem sroubku by melo byt pro nejake zakladni nastaveni? Díky za každou radu!

Napsal:
úte črc 03, 2007 12:42:42
od kozenooo
pozri si tuto temu:
http://www.speaker.cz/motoboard/viewtop ... c&start=15
chalani to tam rozoberali, ale je mozne ze mas zanesene trysky. skus ich vyfukat kompresorom alebo ich vymen za nove ale urcite ich necisti ziadnym drotom alebo niecim kovovym

Napsal:
úte črc 03, 2007 15:12:13
od ben
preco by sa nemali cistit ziadnym drotom ani nicim kovovym?? ja som ich vymontoval a vycistil kovovym drotom

a nic som tym nepokazail

Napsal:
úte črc 03, 2007 15:16:53
od Proton
Taky v tom nevidím žádný problém .. nejsem dřevo abych tam strkal kulatinu a dorasoval to, popřípadě zvětšil otvor. Spíš bych se bál, aby mi to nezlomilo ten drát

Čistění trysky na cestě

Napsal:
úte črc 03, 2007 15:41:30
od Jenda
V dílně je to jasný. Pokud nemáme ale k dispozici stlačený vzuch, /třeba na cestě/ jde to i mechanicky. Musíme si ale zhotovit přípravek, který sebou stále vozíme. Ustřihneme si asi 5-6 cm běžného měděného lankového elektrického kabelu /možno koupit v mototechně/, asi o celkovém průřezu 1mm. Na jedné straně tohoto kousku oholíme zdrhovacími kleštěmi izolaci asi tak 2,5 - 3cm. Ten kousek izolace který zbyde, tam necháme. Drží to celý pohromadě a vznikne nám takovej malej měděnej štěteček. Ten sebou vozíme v nějakém pouzdře, či alespoň zabalený v igelitu, aby se vlákna štětečku nepolámaly a neohýbaly a nenachytaly špínu. Pokud čistíme volnoběžnou trysku, použijeme ze štětečku jeden měděný drátek /má průměr asi 0,2mm/, pokud hlavní, použijeme měděných pramínků asi pět. Pochopitelně čistíme opatrně a vždy vymontovanou trysku. Nikdy nečistíme trysku v karburátoru přímo, pokud by se nám měděný pramínek ulomil, zapadl by do karburároru a další /a o dost blbější problém/ je tu. Nabíc musíme trysku vizuálně zkontrolovat, zda čištění bylo úspěšné, eventuelně ještě ústně profouknout. Pokud se nám čistící štěteček časem opotřebuje /vydrží čištění tak 20x/ a drátky by se mohly lámat, není problém si během minuty zhotovit nový. Čistící drátky musí být jedině z mědi, z ničeho jiného. Pak nehrozí poničení trysky. Na cestě mi to vyřešilo mnoho nepříjemností. S ucpanou dýzou se pochopitelně jet nedá. Tedy vyčistit ji musíme a toto je myslím řešení. Pomohlo se mi to už mnohokrát. Pokud toto sebou nemáme, tak doopravdy tam nestrkáme nic jiného, obzvláště do té volnoběžné trysky. Má malý průměr a skutečně bychom ji poničili nebo totálně ucpali. V nouzi pomůže ještě pumpička a profouknutí touto, pokud ji sebou ovšem vezeme, což u správného motoristy předpokládám...
Poznámka:
Je možno vyčistit na cestě i plovákový ventil. Ten lze ale pouze profoukout, nic se do něj nesmí strkat, ani ten náš slavný měděný udělátor. Ovšem musíme si sebou vézt trubkový klíč č. 8. Jinak smůla a tlačíme...

Napsal:
stř črc 04, 2007 19:14:57
od kozenooo
ale ved jasne ze sa to moze tak ako pise jenda, mne islo len o to neupchat trysky ulomenym drotom, peace