Sviecka - fajka - ODRUSENA/NEODRUSENA

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Sviecka - fajka - ODRUSENA/NEODRUSENA

Příspěvekod IGI » stř led 10, 2007 17:26:55

Ako spoznam, ci mam "fajku" sviecky odrusenu alebo neodrusenu??? A ake sviecky pouzivate vy? A pripadne, pouziva aj niekto viackontaktovu alebo s kruhovym iskriskom?
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Re: Sviecka - fajka - ODRUSENA/NEODRUSENA

Příspěvekod CErin » stř led 10, 2007 19:30:38

IGI píše:Ako spoznam, ci mam "fajku" sviecky odrusenu alebo neodrusenu??? A ake sviecky pouzivate vy? A pripadne, pouziva aj niekto viackontaktovu alebo s kruhovym iskriskom?


Já to poznávám třeba jen podle obrázků (http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/pionyr/zapalovani_civka) a co není odrušené většinou rušilo na chalupě naši starou Teslu, když jsem jezdil kolem baráku. Svíčky 14 i 17ky Brisk, no problem. Ty vícekontaktové svíčky na dvoutakty se řešily myslím na manii, moc to nepřináší, akorát jednorázový, vyšší úbytek peněz v peněžence. Tuzeři Ti možná řeknou něco jiného :)
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Příspěvekod IGI » stř led 10, 2007 19:42:50

no ked sa na to tak divam, tak asi mam tuto => http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_221.html

tym padom asi neodrusena
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod CErin » stř led 10, 2007 19:59:21

IGI píše:no ked sa na to tak divam, tak asi mam tuto => http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_221.html

tym padom asi neodrusena


Jo, ty kratší jsou spíše neodrušené. Ale pokud to jezdí, proč to nenechat.
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Příspěvekod IGI » stř led 10, 2007 21:04:53

nechcem menit, len som sa pytal kvoli svieckam..cital som nekde, ze na odrusenu/neodrusenu su vhodne rozne typy.......
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Jenda » stř led 10, 2007 21:51:58

Mohu li přispět do diskuse, asi nezbývá než se spolehnout na prodávajícícho. Většina svíček a fajfek by měly být dnes odrušená snad je na to i nějaká norma. Některé motorky s digitálními otáčkoměry je mít dokonce musí, jinak tyto otáčkoměry /jmenovitě typ KOSO s indukčním snímáním/ nepracují správně a měří bludy. Jal psal Čerin, pokud to neruší starší typ rádií, je to v pohodě. Ještě ke svíčkám s kruhovým jisřištěm, Mylím, že se na Babettu nehodí, zapalování zde používané nemá takový výkon, navíc tyto svíčky jsou drahý, mají pevnou délku jisřiště, která se nedá nastavit, nebo jen obtížně...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod IGI » stř led 10, 2007 22:51:45

a viackontaktove sviecky co? plati pre nich to iste ako pre "kruhove"???
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Jenda » čtv led 11, 2007 0:06:11

Většinou také. Výboj přeskakuje pouze tam, kde je bližší elektroda. Silné zapalování pochopitelně "rozsvítí" elektrody všechny, u kruhový svíčky zapálí celistvý kruhový výboj. Ale to u Babetty to zdaleka neplatí...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod bmk » čtv led 11, 2007 10:00:15

mně tam odrušená fajfka dělala dokonce problémy,prostě mi to za jízdy zddechlo a nic...dal jsem tam obyč.a mám klid.a svíčky mám několik a osobně si myslím,že pokud máš stroj v pořádku,tak je jedno jakou svíčku používáš.já používám brisk a naprosto bez problému,v létě i v zimně..
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod ben » čtv čer 14, 2007 22:49:46

moja babeta moze mat len tie drahe championky, s lacnejsimy vobec nejde, pomaly ide do otacok, slabo udrzi volnobeh je leniva
asi je to tym ze uz je na drahe sviecky naucena :lol:
inac nevie niekto ci je fajka na tomto motore odrusena alebo neodrusena? chcel by som si ju kupit
Obrázek
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Mr.babetta » čtv čer 14, 2007 22:55:18

ben píše:moja babeta moze mat len tie drahe championky, s lacnejsimy vobec nejde, pomaly ide do otacok, slabo udrzi volnobeh je leniva
asi je to tym ze uz je na drahe sviecky naucena :lol:
inac nevie niekto ci je fajka na tomto motore odrusena alebo neodrusena? chcel by som si ju kupit
Obrázek


hej cože? tenhle motor s nakopávačkou? To chci taky!!! To se vůbec dělá jo? :idea: :idea: :idea: :idea: .....jo Ben,dal sem do tej sekce Vaše stroje ten svůj stroj tak kdyžtak koukni............
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod ben » čtv čer 14, 2007 23:12:09

ano robi sa to je to motor z babetty 225 ktora ma stupacky a nakopavacku
Obrázek
uz som ten tvoj stroj videl vyzera v pohode
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Mr.babetta » pát čer 15, 2007 6:48:29

až na ty paprskový kola vypadá v pohodě :D
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Woozie » pát čer 15, 2007 15:28:24

ten motor je povodne tusim z typu 134 (taky minibike) alebo sa to vola Stella. inak vykon to ma uplne rovnaky. a skor na babke preferujem pedale ako kopak ma to svoje nevyhody zatial co pedale ked tak nad tym rozmyslam nemaju jedinej chyby
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod Bob » pát čer 15, 2007 18:14:52

přesně jak píše Woozie mám tentýž motor,na mé Stelle Typ 134. na ní mít pedály,to bych ji startoval s kolenama za ušima :lol: Ale startuje na jedno nakopnutí,jsem s ní spokojen.je skladná do sklepa v paneláku :wink:
RMZ 2.134 STELLA
Uživatelský avatar
Bob
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv led 18, 2007 11:34:10
Bydliště: Ostrava

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků