Dávám to sem spíše jako zajímavost, ale setkali jste se někdo s takovým válcem? Poslal mi ho jeden pán na úpravu, je prý z jednorychlostní 210ky která má štítek v němčině a moc nejede Restrikce je ocelová a zajištěná ze zadní strany válce ocelovím kolíkem
taky si myslim že to bude mofa, časování ale vypadá že je normální (neměřil sem to ale pohledem vypadají kanály jako běžné provedení), kolík naštěstí nebyl ocelový teď sem ho odvrtal a ta restrikce šla ven dobře
Dr.House: presne tak ako si urobil, to isté som ti chcel navrhnúť. Jednú som už pred pár rokmi robil. Je to proste obmezdenie sania a tým aj max rýchlosti, ako píše Fajn-Tom.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Vo vložke v sacom otvore pre nemeckú Mofu bol otvor s priemerom 9 mm a aj sací a výfukový otvor bol viditeľne menší ako na M-210. Pri štandardnnej M-210 je horná hrana výfuku od vrchu valca 30,5 mm a dolná hrana sania 59,6 mm. Tento valec vyzerá na prevedenie do Holandska, kde je otvor vo vložke sacieho kanála 12 mm a vôbec neznižoval výkon, len mal zabrániť zvyšovaniu výkonu.
Asi máš pravdu bude to do holandska, průměr v té vložce je 12mm, časování válce je standartní(teď už teda ne protože jsem ho upravil), tu snahu o zabránění zvyšování výkonu docela chápu, občas sleduji holandské Kreidler forum a je vidět že mají pro padesátky velké nadšení a různé ladění má u nich docala tradici