Stránka 1 z 1

Restrikce

PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2012 13:58:58
od Dr.House
Dávám to sem spíše jako zajímavost, ale setkali jste se někdo s takovým válcem?
Poslal mi ho jeden pán na úpravu, je prý z jednorychlostní 210ky která má štítek v němčině a moc nejede
Restrikce je ocelová a zajištěná ze zadní strany válce ocelovím kolíkem
Obrázek

Re: Restrikce

PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2012 14:31:54
od Fajn-Tom
pokud je určená pro německo, tak se pravděpodobně jedná o tzn. Mofa. To jsou mopedy s maximálni konstrukční rychlostí 25km/h

Re: Restrikce

PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2012 14:49:16
od Dr.House
taky si myslim že to bude mofa, časování ale vypadá že je normální (neměřil sem to ale pohledem vypadají kanály jako běžné provedení), kolík naštěstí nebyl ocelový teď sem ho odvrtal a ta restrikce šla ven dobře

Re: Restrikce

PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2012 16:09:35
od Starec
Dr.House: presne tak ako si urobil, to isté som ti chcel navrhnúť. Jednú som už pred pár rokmi robil. Je to proste obmezdenie sania a tým aj max rýchlosti, ako píše Fajn-Tom.

Re: Restrikce

PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 12:00:56
od pdp28
Vo vložke v sacom otvore pre nemeckú Mofu bol otvor s priemerom 9 mm a aj sací a výfukový otvor bol viditeľne menší ako na M-210. Pri štandardnnej M-210 je horná hrana výfuku od vrchu valca 30,5 mm a dolná hrana sania 59,6 mm.
Tento valec vyzerá na prevedenie do Holandska, kde je otvor vo vložke sacieho kanála 12 mm a vôbec neznižoval výkon, len mal zabrániť zvyšovaniu výkonu.

Re: Restrikce

PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 12:08:37
od Dr.House
Asi máš pravdu bude to do holandska, průměr v té vložce je 12mm, časování válce je standartní(teď už teda ne protože jsem ho upravil), tu snahu o zabránění zvyšování výkonu docela chápu, občas sleduji holandské Kreidler forum a je vidět že mají pro padesátky velké nadšení a různé ladění má u nich docala tradici