Stránka 1 z 1

za studena ztrácí výkon

PříspěvekNapsal: stř bře 14, 2012 23:27:54
od kaprus
Hojdas. Potřebuju poradit, poskládal sem si babetku. Má 2rychlostní motor. Když jedu za studena tak motor ve vyšších točkách vynechává a delá takový zvuk jako trrr trrr. podobný zvuk to dělá když v rychlosti uberu plyn. motor byl pár let ve vlhkým sklepě. Mám vyměněno tyristor, indukčku, svícu, faju, kabel, gufera na klice(2ks), tesnění pod válcem u karbecu u sání. Karbec čistej, tryska nová, béňo čistý, filtr tam je. Když se zahřeje jede v poho, ale to chce tak 3km ujet, hlavně v zimně to možná ještě víc. Mozná je to tak v porádku, ale mně se to nezdá. Napadá mě jedině cívky ve statoru zapalování(to vlhko a víc to trvá nez se prohřeje třeba). Jenže sem tu nikde nenašel nejaký hodnoty odporů cívek , nebo něco jak zjistit jestli to zapálko faká dobře. Uf..
poraďte pleas. Diky moooc.

Re: za studena ztrácí výkon

PříspěvekNapsal: čtv bře 15, 2012 8:13:32
od Starec

Re: za studena ztrácí výkon

PříspěvekNapsal: čtv bře 15, 2012 10:27:30
od marty207
Robí to aj mne za studena, zrejme to je vykondenzovaná vlhkosť na stenách valca, kým sa to nezohreje, tak to takto preskakuje na to trrrrr...Treba to nechat po nastartovani trosku dlhsie na sytici len tak pobehat a malo by to byt uz potom OK

Re: za studena ztrácí výkon

PříspěvekNapsal: čtv bře 15, 2012 23:10:28
od kaprus
No je to možný ze to tak ma byt,almě to depta. ja to nezahřeju po cestě do práce. a dík za čísla, poměřím to a dám vědět jak to dopadlo. Akorát se vom moc nevyznám, kam přiložit ohmmetr. :|

Re: za studena ztrácí výkon

PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2012 20:33:49
od kaprus
Tak sem to měřil a impulzní pól má jenom 12 ohmů. myslím že to bude ono, zkusím vymněnit.

Re: za studena ztrácí výkon

PříspěvekNapsal: čtv říj 09, 2014 9:52:10
od Vajalit
kaprus píše:Hojdas. Potřebuju poradit, poskládal sem si babetku. Má 2rychlostní motor. Když jedu za studena tak motor ve vyšších točkách vynechává a delá takový zvuk jako trrr trrr. podobný zvuk to dělá když v rychlosti uberu plyn. motor byl pár let ve vlhkým sklepě. Mám vyměněno tyristor, indukčku, svícu, faju, kabel, gufera na klice(2ks), tesnění pod válcem u karbecu u sání. Karbec čistej, tryska nová, béňo čistý, filtr tam je. Když se zahřeje jede v poho, ale to chce tak 3km ujet, hlavně v zimně to možná ještě víc. Mozná je to tak v porádku, ale mně se to nezdá. Napadá mě jedině cívky ve statoru zapalování(to vlhko a víc to trvá nez se prohřeje třeba). Jenže sem tu nikde nenašel nejaký hodnoty odporů cívek , nebo něco jak zjistit jestli to zapálko faká dobře. Uf..
poraďte pleas. Diky moooc.


Ahoj, mám úplně stejný problém. Vyřešilo se to nějak?
Já zkoušel jinou svíčku, vyměnil jsem tyristor, fajfku, koleno výfuku zkrácené,výfuk vypálený, gufera OK, karburátor dellorto s original tryskou 57.

Děkuju za každý nápad,
Jiří