Nejde na plnej plyn

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Nejde na plnej plyn

Příspěvekod chajda6 » čtv bře 15, 2012 9:38:50

Hoj nastartuju na prvni šlapnutí není problém a jak jezdím do třičtvrtě plynu není žádný problém a jak dam plyn až na doraz ujedu 40 metru a zdechne.musím uplně zastavit počkat 3min pak musím víc šlapat a zas jede.než dam zas plyn na plno co stím? To bude jen někde ucpaný přívod paliva ?
chajda6
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát lis 04, 2011 12:37:14

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod marty207 » čtv bře 15, 2012 10:23:52

Nemas chudobnu zmes?? Ale asi najskor ten prietok paliva by som tipoval... :)
Babetta 207.500, červeno-čierna
Babetta 215.021 (prerobená na 225, nakopávačka), r.v.: 1990, tmavá zelená
Uživatelský avatar
marty207
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 29, 2011 20:28:07
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod chajda6 » čtv bře 15, 2012 13:54:18

Tak sem odpojil hadičku od karburátoru zapnul kohout a benzínu tam teče dost.A tak sem to byl projet a normalně to zas jelo dnes. tak nevím kua.Nechci aby mě to někde vypeklo :(
chajda6
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát lis 04, 2011 12:37:14

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Starec » čtv bře 15, 2012 16:03:59

Skús si premerať inpulzní pól, ak ve vadný po zohriatí prestáva pacovať a presne ako popisuješ sa to chová.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod chajda6 » pon bře 19, 2012 17:52:44

Cože a jak mám přeměřit ?
chajda6
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát lis 04, 2011 12:37:14

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod marty207 » pon bře 19, 2012 19:44:42

kostra - kablik iduci z nej .... a u novsich su myslim z nej uz 2 kable.....
Babetta 207.500, červeno-čierna
Babetta 215.021 (prerobená na 225, nakopávačka), r.v.: 1990, tmavá zelená
Uživatelský avatar
marty207
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 29, 2011 20:28:07
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Starec » úte bře 20, 2012 8:58:07

43.jpg
43.jpg (28.62 KiB) Zobrazeno 9140 krát
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Dejmal » ned bře 25, 2012 1:14:37

To mne taky zajímá. Pls, jak se to měří a jaké hodnoty mám hledat. Nikde jsem to nenašel.Možná jsem blbě hledal,ale nenašel.
Nikdy neni tak špatně, aby nemohlo být hůře!!!
Uživatelský avatar
Dejmal
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 01, 2011 11:48:11
Bydliště: Malenice

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Starec » ned bře 25, 2012 10:15:41

Tak si to zle hľadal, lebo tých odkazou je tu habadej.
http://www.babetta.info/Babetta/forum/viewthread.php?thread_id=3
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Dejmal » ned bře 25, 2012 12:58:23

Tohle jsem našel několikrát,ale to je pouze tyristor. Já chtěl vědět jak se měří indukčka a ten indukční pol v tom modrym kolečku. Tyristor je popsanej krásně i pro elektroantitalenta jako jsem já a něco takového bych potřeboval i na ostatní. :oops:
Nikdy neni tak špatně, aby nemohlo být hůře!!!
Uživatelský avatar
Dejmal
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 01, 2011 11:48:11
Bydliště: Malenice

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Starec » ned bře 25, 2012 17:03:21

Treba lepšie pozerať, máš to tam všetko napísané , včetko a ako merať. No žiaľ cievky roztáčať nemienim, aby bol z toho nákres a ak si antitalent, tak si to daj niekomu čo tomu rozumie premerať. Inak to nejde, škoda ti to aj vysvetlovať či popysovať ak sa do toho nevyznáš.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Dejmal » ned bře 25, 2012 17:56:30

Stačilo by mi stejnej popis jako je na ten tyristor. :) Dej na tyhle kontakty a měl by měřák ukázat tohle :)Ale jestli to tu někde je,tak se ještě podívám, snad to najdu. Mechanické věci na motorkách mi problém nedělaj ,jen v elektrosoučástkách poněkud plavu. :oops:
Nikdy neni tak špatně, aby nemohlo být hůře!!!
Uživatelský avatar
Dejmal
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 01, 2011 11:48:11
Bydliště: Malenice

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Ivo » ned bře 25, 2012 21:34:04

že Babetta má 5 cívek, to jsem zjistil až dnes při listování v Dílenské příručce :-)) ale člověk se pořád učí a začíná mě to i bavit :-)) takže přeměřil jsem odpoledne i tu impulsní cívku ( pro informaci - odpojil jsem vývod I(jako Informace) z tyristorové jednotky a ohmetrem měřil mezi tím vodičem a kostrou a naměřil jsem oněch požadovaných 17 Ohmů - to znamenálo, že mám i tu pátou - impulsní cívku v pořádku )

Pro Tebe jako elektrolaika je lepší si vzít nebo půjčit digitální ohmetr ( většina jednoduchých přístrojů pro měření baterek ho má zabudovaný) a změřit ten odpor mezi svorkou I a kostrou jak uvádím nahoře a máš jasno :-)) Ta hodnota odporu té impulsní cívky, která Tě zajímá je 17 Ohmů ( s tolerancí 16 - 18 Ohmů)
Stručně - B 207 + 2x B210 + B 225 (1982,1985,1989,1990) a z aut jedině Honda :-)
Uživatelský avatar
Ivo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 200
Registrován: sob črc 31, 2010 8:58:32
Bydliště: Ostrava + Hlučín

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Starec » pon bře 26, 2012 0:03:31

Dejmal nerob si zomňa prču, keď píšem, že to tam je napísané všetko ako máš merať tak to tam je, ovšem treba tomu aj rozumieť čo sa tam píše. Všade je napísané medzi čím a čím máš merať. Takže ak je tam napríklad napísané, že meddzi jadrom pólu a kostrou, tak to sa má merať tak, že jeden z koniec z maráka dáš na kostru a jedno na vývod z cievky. A koľko by si mal namerať je tam tiež dosť jasné napísané. Tak čo ti tu máme ešte vypisovať.
ELT.jpg
ELT.jpg (106.06 KiB) Zobrazeno 9045 krát

Samozrejme aj ohmeter si musíš vedieť nastaviť, inak ti namerá pre teba nepochopiteľné údaje. Tak preto ti radím, že je lepšie niekoho požiadať kto sa do toho rozumie, ako do toho šprtať a narobiť si dáku galibu a škodu.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nejde na plnej plyn

Příspěvekod Dejmal » pon bře 26, 2012 1:28:22

Ivo dík. Starec,promiń,nevšiml jsem si,že je to tam vložený mezi měřením tyristoru. holt si ty brejle na čtení,co mi očař doporučil, už budu muset pořídit. Holt nemládnem.Srandu si z tebe nedělám,na to si mi už hodněkrát dobře poradil. Tak ještě jednou promiń za mou nepozornost. :oops:
Nikdy neni tak špatně, aby nemohlo být hůře!!!
Uživatelský avatar
Dejmal
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 01, 2011 11:48:11
Bydliště: Malenice

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků