že Babetta má 5 cívek, to jsem zjistil až dnes při listování v Dílenské příručce

) ale člověk se pořád učí a začíná mě to i bavit

) takže přeměřil jsem odpoledne i tu impulsní cívku ( pro informaci - odpojil jsem vývod I(jako Informace) z tyristorové jednotky a ohmetrem měřil mezi tím vodičem a kostrou a naměřil jsem oněch požadovaných 17 Ohmů - to znamenálo, že mám i tu pátou - impulsní cívku v pořádku )
Pro Tebe jako elektrolaika je lepší si vzít nebo půjčit digitální ohmetr ( většina jednoduchých přístrojů pro měření baterek ho má zabudovaný) a změřit ten odpor mezi svorkou I a kostrou jak uvádím nahoře a máš jasno

) Ta hodnota odporu té impulsní cívky, která Tě zajímá je 17 Ohmů ( s tolerancí 16 - 18 Ohmů)
Stručně -
B 207 + 2x B210 + B 225 (1982,1985,1989,1990) a z aut jedině
Honda 