Stránka 1 z 1

Přehřívání motoru B 210

PříspěvekNapsal: ned bře 18, 2012 20:02:58
od smolden
Ahoj,tak jsem po půlroce vytáhl mašinu a zdá se mi,že se mi dost zahřívá motor.Nevím,možná si to namlouvám,ale jel jsem asi 10min na plnej plyn ,venkovní teplota ca.15st a jak jsem zastavil,tak byly horký nejen žebra,ale celý blok motoru.Plivnul jsme na žebra a za chvilku se plivanec vypařil :D Měl jsem pohnutý s plast.krytem alternátoru, dotýkal se žeber a v místě doteku se tavil.Horký bylo všechno,rozběhový buben,alternátor,prostě všechno:) Takže jsme si tak nějak vsugeroval,že je motor přehřátej... Nebo jsem "hypochondr" ? :) Co vy na to,jaká je vlastně normální teplota motoru?
Díky moc předem za vaše reakce

Re: Přehřívání motoru B 210

PříspěvekNapsal: ned bře 18, 2012 23:31:04
od marty207
to pri 10 min na plny plyn sa este cudujes, ze sa to vari, ked stala dlho?? zrejme to pri plnom kotli asi nestihalo ani mazat :D

Re: Přehřívání motoru B 210

PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2012 9:30:44
od pdp28
Na strane elektriky je teplota v rozsahu 95 až 110 st. C, pri spojkách, ktoré neustále preklzujú a tým vytvárajú teplo je teplota v rozsahu 90 až 120 st. C, podľa záťaže. Pod sviečkou je teplota v rozsahu 180 až 200 st. C a pri chladení sa tento horúci vzduch posúva na karte, ktoré tiež ohrieva. Podľa popísaného mal motor správnu teplotu, len kryt alternátora bol nesprávne nasadený a dotýkal sa horúcich rebier valca a preto sa mohol nataviť.