Ptám se na B 210 , ale předpokládám, že pro B 207 a b 225 je to stejná úvaha a technika jízdy z kopce, že ? Tak poraďte, díky

Starec píše:Pozri Ivo, z dlhoročných skúsenosti viem a by som neradil robiť dáke zvláštne opatrenie pri jazde z kopca. Motor Babetty sa stým kľudne vyrovná, benzín si nasáva koľko potrebuje a určite viac ako by to bežalo na voľnobeh, motor sa dostatočne chladí a brzdí, tak čo tam kolo toho špekulovať. Snáď až na to, že sem tam troška pridať plyn neuškodím, aby sa to lepšie premazalo. Osobne som nejazdil pravidelne tak ako ti píšeš, lenže nie raz som zdolával aj niekoľkokilometrové stúpaky a dlhé klesania, bývam totiž takom kraji kde nie je problém aj 5 km s 12% stúpaním a následne 10 km klesaní a nikdi som problémi s tím nemal. Samozrejme veľa záleží čo máš v hlave, či um alebo len mozok.
A ak taketo jazdy v kopcovitom teréne sú pravideľné, tak ja by som troška zmenil pomer oleja v benzíne, jednoducho by som troška oleja pridal. Nemôže to uškodiť či už do kopca alebo dole. Napríklad z 1:25 na 1:30 .
Ivo píše:chlapi díky, mám jasno - prostě je lepší se zeptat předem než později) a určitě přidám trochu oleje, těch kopců tady máme kolem Hlučína víc, jeden opravdu velký raději vždycky objíždím, nechce se mi trápit Babettu na skoro umírající jedničku .... a jinak jezdím jen když je pěkné počasí pro radost ale pak klidně i těch 60 km ....máme tu krásný kraj
)) ajinak když prší nebo v případě potřeby vytáhnu 4 kolovou a 150 koňovou potvoru Hondu a s úsměvem od ucha k uchu vyletím každý kopec v okolí a za neskutečně kratší čas
)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků