těsnící víčko na převodovce

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

těsnící víčko na převodovce

Příspěvekod Soptik101 » ned dub 01, 2012 16:09:03

Zdravím.Na mé B210 po jízde mám potečený bok od oleje tak jsem to hledal a dělá to vicko na převodovce od oleje.Přes tu dírku to za jízdy prská olej.Už jsem dal i jinou zátku plnou až dole a do ní 1mm dírku a take to delá.Co se s tím dá dělat? Děkuji za pomoc.
Babetta 210 r.v.1986.Válec Sting
Manet Korádo 1999 zelené
Soptik101
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 67
Registrován: pon zář 19, 2011 11:38:50

Re: těsnící víčko na převodovce

Příspěvekod Dejmal » ned dub 01, 2012 16:30:45

Kontroloval jsi množství oleje v převodovce? Nemáš ho tam moc?
Nikdy neni tak špatně, aby nemohlo být hůře!!!
Uživatelský avatar
Dejmal
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 01, 2011 11:48:11
Bydliště: Malenice

Re: těsnící víčko na převodovce

Příspěvekod Soptik101 » ned dub 01, 2012 18:24:24

Olej je presne 80 ml a je novy delalo to i se starym kde ho bylo sotva pulka 40ml
Babetta 210 r.v.1986.Válec Sting
Manet Korádo 1999 zelené
Soptik101
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 67
Registrován: pon zář 19, 2011 11:38:50

Re: těsnící víčko na převodovce

Příspěvekod butan » ned dub 01, 2012 18:32:04

Správná zátka má odstupňovaný průměr díry. Z převodovky je nejdřív větší díra, cca 5mm a skrz hlavu šroubu prochází malá díra 1mm. V té větší části díry se olej odlučuje, aby ven neprskal.
Nejlepší varianta ovšem je plná zátka a odvzdušnění z boku karteru.
Ale chyba může být i jinde, nětěsný karter, moc oleje a pod.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků