od Starec » ned dub 08, 2012 10:55:56
Keďže 215 má priamý prevod cez výstupný hriadeľ privarený k ozubenému bubnu a nie cez prevodovku ako je u 210, tak chyba bude jedyne v rozbehovej spojke, prípadne v strate výkonu. Ak by bola mastná rozbehova spojka, môže šmíkať a babča sa nepohne, ovšem ak by bola strata na výkone, malo by sa snažiť ako tak pohnúť, ovšem ak sa už nesnaží vôbec pohnúť, tá strata výkonu je už veľká. Skús len tak ručne potočiť rozbehovým bubnom a pri prekonávaní kompresie by si mal cítiť odpor a spetne ako by to poskočilo trocha dopredu. čím ten odpor je menší, tým je strata kompresie väčšia. Tak pre skúšku by som odporúčal najprv vymeniť guferá komplet na bloku motora(sanie do kľukovej skrineň) a tak isto aj gufero čo je v štartovacom bubne. Ak to nepomôže tak jedine výbrus.
PS: Píšeš že valec je bez výbrusu, ale piest a krúžky sú nové. Tak aj tam mmôže byť chyba. Najlepšie by bolo presne premerať valec a k tomu prispôsobiť piest a krúžky. Do vybehaného valca predsa logicky nemôžeš dat org. piest a krúžky, nedosiahneš s tým nič.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....