Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...
Moderátoři: IGI, milda, DRN
od ic3d3m0n » pon črc 23, 2007 16:05:14
Tohle sem nasel na strankach
http://www.volny.cz/romixx/cestovani/Z500.htm :
Začali jsme laborovat s předstihem. Protože se původ motoru datuje do osmdesátých let, je motor navržen na spalování benzínu od 90 oktanů. Já tankuji 95 a více, předpokládali jsme, že motor bude potřebovat více času na prohoření ušlechtilejší směsi ve spalovacím prostoru. Předpoklad se potvrdil. Se zvyšujícím se předstihem se zvyšovaly hodnoty HP a Nm a křivky se krásně vyhlazovaly. Vliv předstihu přestal být patrný při 62 koních a 52,27 Nm. S tím jsme také ladění kawasaki ukončili.
.
Myslíte, že by to mělo nějaký vliv i u Babetty ? Ta Kawa ma 4T motor, ale jak je to u 2T motoru ?
-
ic3d3m0n
- Pokročilejší...
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: stř črc 04, 2007 20:50:56
- Bydliště: Opava
od SETTY » pon črc 23, 2007 19:42:51
u dvojtaktov to platí tiež ak chceš tankovať palivo s vetším oktánovým číslom musíš mať aj vetší predstih a hlavne vetší kompresný pomer.
-
SETTY
- Pokročilý diskutér...
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát led 05, 2007 20:26:49
- Bydliště: Jasna SVK
Zpět na Motor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků