Předstih vs. okt. číslo benzinu

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Předstih vs. okt. číslo benzinu

Příspěvekod ic3d3m0n » pon črc 23, 2007 16:05:14

Tohle sem nasel na strankach http://www.volny.cz/romixx/cestovani/Z500.htm :

Začali jsme laborovat s předstihem. Protože se původ motoru datuje do osmdesátých let, je motor navržen na spalování benzínu od 90 oktanů. Já tankuji 95 a více, předpokládali jsme, že motor bude potřebovat více času na prohoření ušlechtilejší směsi ve spalovacím prostoru. Předpoklad se potvrdil. Se zvyšujícím se předstihem se zvyšovaly hodnoty HP a Nm a křivky se krásně vyhlazovaly. Vliv předstihu přestal být patrný při 62 koních a 52,27 Nm. S tím jsme také ladění kawasaki ukončili.
.

Myslíte, že by to mělo nějaký vliv i u Babetty ? Ta Kawa ma 4T motor, ale jak je to u 2T motoru ?
ic3d3m0n
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř črc 04, 2007 20:50:56
Bydliště: Opava

setty

Příspěvekod SETTY » pon črc 23, 2007 19:42:51

u dvojtaktov to platí tiež ak chceš tankovať palivo s vetším oktánovým číslom musíš mať aj vetší predstih a hlavne vetší kompresný pomer.
SETTY
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 47
Registrován: pát led 05, 2007 20:26:49
Bydliště: Jasna SVK


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků