Stránka 1 z 1

Předstih vs. okt. číslo benzinu

PříspěvekNapsal: pon črc 23, 2007 16:05:14
od ic3d3m0n
Tohle sem nasel na strankach http://www.volny.cz/romixx/cestovani/Z500.htm :

Začali jsme laborovat s předstihem. Protože se původ motoru datuje do osmdesátých let, je motor navržen na spalování benzínu od 90 oktanů. Já tankuji 95 a více, předpokládali jsme, že motor bude potřebovat více času na prohoření ušlechtilejší směsi ve spalovacím prostoru. Předpoklad se potvrdil. Se zvyšujícím se předstihem se zvyšovaly hodnoty HP a Nm a křivky se krásně vyhlazovaly. Vliv předstihu přestal být patrný při 62 koních a 52,27 Nm. S tím jsme také ladění kawasaki ukončili.
.

Myslíte, že by to mělo nějaký vliv i u Babetty ? Ta Kawa ma 4T motor, ale jak je to u 2T motoru ?

setty

PříspěvekNapsal: pon črc 23, 2007 19:42:51
od SETTY
u dvojtaktov to platí tiež ak chceš tankovať palivo s vetším oktánovým číslom musíš mať aj vetší predstih a hlavne vetší kompresný pomer.