Předstih vs. okt. číslo benzinu

Tohle sem nasel na strankach http://www.volny.cz/romixx/cestovani/Z500.htm :
Myslíte, že by to mělo nějaký vliv i u Babetty ? Ta Kawa ma 4T motor, ale jak je to u 2T motoru ?
.Začali jsme laborovat s předstihem. Protože se původ motoru datuje do osmdesátých let, je motor navržen na spalování benzínu od 90 oktanů. Já tankuji 95 a více, předpokládali jsme, že motor bude potřebovat více času na prohoření ušlechtilejší směsi ve spalovacím prostoru. Předpoklad se potvrdil. Se zvyšujícím se předstihem se zvyšovaly hodnoty HP a Nm a křivky se krásně vyhlazovaly. Vliv předstihu přestal být patrný při 62 koních a 52,27 Nm. S tím jsme také ladění kawasaki ukončili.
Myslíte, že by to mělo nějaký vliv i u Babetty ? Ta Kawa ma 4T motor, ale jak je to u 2T motoru ?