Stránka 1 z 1

Pri zastaveni zdochne

PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 8:46:01
od RE5PEKT
Zdar ludia, mam taky problem. Neviem, ci jeto pri babettach bezne alebo by to mal byt neziaduci jav, ale ked zastavim a necham motor bezat, tak po zastaveni automaticky zdochne. Ona akoze taha uplne super aj do kopcov aj po rovine, spojka je ako nova a nie su s nou skoro ziadne problemy, ale toto tak trochu vadi... Ked som ju asi pred troma dnami bol prevetrat, tak po zastaveni dalej bafkala a musel som ju "chcipnut" vypinacom, ale teraz mi po zastaveni skape, tak ja neviem... A este jeden problem. Ked mam zavrete palivo, mam taky pocit, ze mi tam stale tecie benal, ale to som asi ja dokaslal, ked som tam nasadzoval novy palivovy kohut, tak som ho asi dal naopak, pretoze teraz mi to slape na rezervu, ako na otvorenu nadrz, na zavretu to ide ako na rezervu a na otvorenu mi to ide normalne, len do kopca mi to skape... Vopred diki za pomoc.

PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 9:10:51
od igoreva
Pre: "RESPEKT":
Pravdepodobne máš len zle nastavené voľnobežné otáčky na karburátore.
Zaskrutkuj hlbšie (v smere hodinových ručičiek) dorazovú skrutku posúvača. je to tá vľavo vyššie. Asi tak o cca 1/2 až 2/3 otáčky
Zdvihneš tak posúvač čím pri dolnej polohe bude väčšia štrbina na prietok vzduchu.
Ak to nepomôže pootoč o cca 1/2 otáčky aj pravou skrutkou bohatosti zmesy ale opačným smerom (!) (proti chodu hodinových ručičiek). Nastavenia rob na zohriatom motore!

moja chyba

PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 22:35:03
od RE5PEKT
Velmi pekne dakujem za radu, ale chybu uz som odhalil... Predsa som nasadil ten palivovy kohut naopak a babetta mi zdochynala preto, lebo ked som si myslel, ze idem na otvorenu nadrz, isiel som vlastne na zavretu a to bol ten problem. A pri starte to iste. Ked uz viem, v akej pozicii je to ako otvorene, tak to prasknem na otvorenu nadrz, pockam kym natecie benal, zmacknem sytic a babetta pekne chyta na brnk a ked zabrzdim, tak dalej bafka a musim ju chcipnut tlacitkom, takze vsetko zase v pohode. :D

PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 22:50:40
od Starec
Apropo: RE5PEKT-Ty si ho nenamontoval opačne, len je počne polohovaný ako si mal ten starý na ktorý si bol zvyknutý.

asi ani nie

PříspěvekNapsal: sob srp 04, 2007 21:14:29
od RE5PEKT
To by som ani nepovedal, pretoze ja som tu babettu kupoval bez palivoveho kohuta.... Ten manik,co mi ju predaval vravel, ze je to na rezerve, ale asi to bolo na otvorenej nadrzi a preto ten omyl, tod vse.

PříspěvekNapsal: sob srp 04, 2007 22:56:31
od Starec
Tak sory, ja som stým opačným polohovaním myslel tak, či si tam náhodov nemal starší uzávez z 207 a ten je polohovaný inák. :D

PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 19:58:55
od Bednas
taky mám takový problém...když zastavím tak to hnedka chcípne nevíte co s tim...možná že seřízení volnoběhu mohli byste mě dyžtak říct kterej šroubek je k čemu a jak na to díky

PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 22:14:54
od spedo
Ten vrchný je na nastavenie volnobehu a ten druhy na zmes ....

PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 15:54:32
od Bednas
no dobrý a jak dál jak to mám povolit nebo utáhnout atd...

PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 17:10:33
od Filo0
Zmes nastav na 1-1/2 otacok od dorazu a podla toho dolad volnobeh