Stránka 1 z 1

Dusí se, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2012 15:49:24
od Vtomas
Ahoj,
potřebuji poradit.

Mám babettu 210. Dříve co jsem měl origínální Jikov tak byl problém za problémem s hladinou plováku. Po osazení Dell Orta bylo vše v pořádku (najeto cca 500km) až do tohoto víkendu, kdy po normální jízdě 35km/h najednou začal dusit motor a na dvojku cca 25km/h a víc ani prd :-D Přišlo mi to tak, že jakoby motor neházel pravidelnou jiskru a tím to nešlo do otáček.
Zkoušel jsem vyměnit svíčku, rozdělat karburátor Dell orto a jediné co bylo tak v karburátoru za sítkem nespálenej olej a svíčka skoro do černa.
Jediný co mě napadá tak dávám za vinu guferu pod alternátorem (na straně spojky jsem ho dělal před 500km), protože mi přišlo, že občas při zastavení na volnoběh měl motor tendenci si přidávat na otáčkách....si to přisávalo.

co to může dělat?
1: gufero na straně alternátoru?
2: rozladěnej karbec Dell Orto?
3: Tyristor?
4: indučka?

nic víc mě nenapadá, dík moc za všechny rady

Re: Dusí se, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: úte črc 03, 2012 17:28:49
od vengeroff
Veď skús vymeniť to gufero... Prácička na pár minút... Ak to bude trvať stále tak skús nastaviť karburátor, alebo tam vopchaj starý Jikov, nastaviť ho poriadne podľa knižočky a voľnobeh doladiť za tepla...

Re: Dusí se, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2012 13:48:01
od Vtomas
Vyměnil jsem gufero pod altíkem, rozsypanej imuplzní pol se statorem, proměřil všechno co šlo, x krát rozdělal karbec a myslel sem, že babettu nervama rozkopu :-)....neustále nešla do otáček a bylo mi divný, že karbec fluše zpět benzín do sání.
Zkusmo jsem povolil koleno výfuku a ejhle :-D...otáčky na max.
Všechno co to dělalo tak byl totálně zanešenej výfuk :-D...trápil sem se 5 hodin než jsem na to přišel

Ten impulzní pol to stejně chtělo, protože by časem šel do kytek :-D