Stránka 1 z 1

Karburátor a jeho nastavení

PříspěvekNapsal: pát črc 20, 2012 12:14:38
od P1s3k
Ahoj lidi, koupil jsem si babettu 210.100 r.v. 1991 zachovalou originál (výměna pouze svíčky a přimontován paliv. filtr[sítko]) a má najeto pouze 3500km ...
Problém je v tom že když sem se podíval na nastavení karburátoru, tak sem nestačil věřit svým očím, bohatost směsi byla nastavena na 6 otáček a já se divil proč se mu to dusí a blblá motor ...
Tak sem bohatost směsi nastavil na 2 otáčky, protože na 1,5 otáček to mělo chudou směs a musem sem zárověň přenastavit i volnoběh, ovšem všechno na zahřátým motoru, teď to už jede znatelně líp, ale nevím proč když to nechám na volnoběhu tak si to občas přidá samo plyn a pak zas ubere tak že to chce zdechnout, ale pak to zas zvýší otáčky a prostě celkově ten motor tarokuje, ale ne moc ... A když sem to pak nastartoval se studeným motorem, tak otáčky volnoběhu byli příliš velké, ale po zahřátí motoru se už neprotáčelo kolo ale chtělo to zdechat naopak ... Takuju Shell V-Power s olejem od Shellu plnou syntetikou 1:33 ... Napadlo mě jestli nemůžou být zanešeny trysky , nebo špatná volnoběžka nebo špatné nastavení plováků?
Díky :)

Re: Karburátor a jeho nastavení

PříspěvekNapsal: pát črc 20, 2012 13:09:49
od Starec
Utesniť kľukovú skriňu výmenou nových gufér. Ak je stuedená tak to ako tak tesní, ovšem ak sa zohreje nasávava falošný vzduch. Preto to poôvodne niekto nastavil na 6 otáčok, lebo to po zohriatí dusilo.