Stránka 1 z 1

Karburátor

PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2012 21:28:55
od angorek
Ahoj,
Mám otázku: Jaký je rozdíl mezi hlavní tryskou a tryskou volnoběhu?
A ještě mi prosím řekněte co jsou (nebo k čemu slouží) části karburátoru vyznačené na obrázku. (šipkami)

Obrázek
Karburátor

Děkuji 8)

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2012 21:54:11
od Ondrej
2-tam ide ihla s posuvačom (plynove lanko)
3-je doraz posuvača(tryska volnobehu treba tak nastaviť aby sa neroztačalo zadne koleso)
4-tryska bohatosti zmesi (ma byt nastavena na 1,5 otačky od uplneho zatiahnutia)
5-privod zmesi do motora
6-privod paliva
8)

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2012 23:49:42
od angorek
Díky, ale ještě te poprosím o radu. Našel jsem si karbec, který budu chtít měnit (za starý) a některé čsti jsem na něm nepoznal.

Obrázek

Jako třeba proč je tam ta páčka (č. 5) atd., proto mi prosím řekni (pokud to víš) co k čemu je... 8)
a ještě kde a jak se dává ta jehla? a proč má tento karbec 2 ty černé skříňky (č. 2 a 5) a ten pčedchozí 1? (vím že jedna je na ten vzduch (předpokládám, že vzduchový filtr), ale ta druhá??)
Díky...8)
P.S.: Popř. prosím o radu, jestli tam mám něco špatně... :)

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 15:30:30
od Fajn-Tom
angorek píše:Díky, ale ještě te poprosím o radu. Našel jsem si karbec, který budu chtít měnit (za starý) a některé čsti jsem na něm nepoznal.

Tryska volnoběhu je jinde, šroubek na bohatost směsi tam vůbec není a myslím si, že jehla taky ne.

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 15:44:36
od angorek
A kde je prosím ta tryska volnoběhu? Pokud tam není sroubek na bohtost směsi a jehla na přeplavení plovák. komory, tak jak nastavím bohatost směsi a jak přeplavím plov. komoru?
Díky

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 16:03:50
od Fajn-Tom
plovákovku u tohoto karburátoru nepřeplavíš, má místo toho clonku na vzduch. Tryska volnoběhu by měla být jako u většiny karburátorů v plovákové komoře. Bohatost volnoběžné směsi se u tohodle karburátoru nastavit nedá, jedině změnou volnoběžné trysky

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 16:25:37
od angorek
A bude ten karbec fungovat, když nemůžu nastavit bohatost směsi? A plováková komora je která - ta dvojka? A co je ta součástka, kterou tam mám jako trysku volnoběhu? A ta páčka tam slouží k čemu (č. 5)?
Ještě jsem někde četl, že do karburátoru má vést hadička s olejem - je to pravda, a pokud ano, tak kde to vede do toho karburátoru dellorto a odkud se ten olej bere... :shock:
Díky...

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 20:23:33
od Fajn-Tom
správná bohatost je dána tryskami, není potřeba nic nastavovat. Plováková komora je to kde je plovák. Jako trysku volnoběhu máš označený šroubek na nastavování volnoběžných otáček. Páčka ovládá clonku, která škrtí přívod vzduchu.

Nevim kde co čteš, ale já se nikdy nikde nedočetl, že by babetta měla oilmastr, kromě nějakého prototipu

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 20:43:22
od angorek
Takže šroubek na nastavení volnoběžných otáček je to co je třeba seřídit, aby se při vypnutém plynu netočilo zadní kolo, ale nepochopil jsem tu páčku - psal si, že škrtí přívod vzduch a z toho plyne co?
Omluv prosím mou "technickou debilitu"

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 21:43:10
od Ondrej
ta pačka je sitič (uzaver vzduchu)ono to tak funguje že ju zatlačiš ona UZAVRE PRIVOD VZDUCHU NAKOPNEš BABETU POTOM POčKAš ASI TAK 1-2 MINUTY PRIDAš PLYN NA PLNO SITIč SA OTVORI A BABETA JE PRIPRAVENA NA JAZDU :!:

už ty to došlo :oops:
a vedel som o tom že som mal zapnuty Caps Lock :!: :!:

Re: Karburátor

PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 21:56:23
od angorek
už to chápu díky :)