Při jízdě "vynechává"...

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Při jízdě "vynechává"...

Příspěvekod NoDriX » sob srp 25, 2012 8:48:31

Čau,z ničeho nic mi začala babeta jakoby vynechávat,jedu třeba 30 a vynechá(cca 2 vteřiny) ,jakoby "spadl řetěz a zase se napojil" ,takhle to umím nejlíp popsat ...Nevíte čím to muže být,co je špatné atd. ? Dík,jsem začátečník :)
NoDriX
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...

Re: Při jízdě "vynechává"...

Příspěvekod P1s3k » sob srp 25, 2012 11:33:13

Měl jsem stejný problém, ale při plné rychlosti. Otoč šroubkem bohatosti směsi o půl otáčky vlevo (tím obohatíš směs), ale možná se ti zvýší otáčky volnoběhu, tak na volnoběhu pak trochu uber.
P1s3k
Více pokročilejší...

Příspěvekod NoDriX » sob srp 25, 2012 13:27:41

Tak sem to skusil trochu pootočit,zlepšilo se to ,teď to dělá jen na plnou rychlost.Jedu,vynechá to jakoby zachrčí a zase vystřelí...Nemuže to být i něčím jiným ? A nevíš na kolik otáček to máš ? Dík :D
NoDriX
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...

Příspěvekod P1s3k » sob srp 25, 2012 15:19:47

Tak otoč ještě o dalších půl otáčky víc ... Nedívej se na manuál, to musíš poznat podle sluchu kolik si ten motor žádá.
Osobně mám nastaveno na 6 otáček, přičemž v manuálu je max. hodnota 1,5 otáčky :D Ale kdybych se měl řídit podle manuálu, tak mi brzo odejde babeta :)
Já každou sezónu (rok) vždy nastavím o půl otáčky víc, podle toho co si žádá :)
A ničím jiným to nemůže být, toto dělá pouze válec, takže chyba bude jedině v karburátoru :)
P1s3k
Více pokročilejší...

Příspěvekod NoDriX » sob srp 25, 2012 21:29:54