Stránka 1 z 2

Převodovka : Babetta 210

PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2007 22:33:47
od standa_passat
Nazdárek všem. Získal jsem babču 210 se přidřnou klikou. Kupodivu se mi povedlo to rozchodit a už se motá volně. Ale k mému dotazu ::: Nemáte foto jak tam mají být ozubený kola v převodovce ???? Jedná se hlavně o to jak je na jedné straně zkosený. Při pohledu z vrchu je to to co je dál od válce. Moc děkuji za informaci. Standa_passat. :cry:

PříspěvekNapsal: sob srp 11, 2007 8:02:56
od Starec
Obrázek Obrázek Obrázek
To skosenie na kolečku čo budeš dávať ako posledné ( 3 obrázok ) má byť smerom dnu.

PříspěvekNapsal: sob srp 11, 2007 21:13:38
od standa_passat
Moc děkuji za velice drahou radu. Rozdělávat podruhé to se mi už nechce.

PříspěvekNapsal: ned srp 12, 2007 10:31:38
od igoreva
Standa_passat:
Podrobnejší výkres rezom motora Babetty 210.100 s ľahkými čeľusťami nájdeš na
http://www.speaker.cz/moto_news/motor210.jpg
Je tam dobre vidieť orientáciu nasunutia toho ozubeného kolesa. Tak ako hovorí "starec" zrazenie ozubeného venca má smerovať k ľavej strane, tam kde je to veľké ložisko.
Nezabudni preventívne vymeniť aj všetký guferá za nové a odkontrolovať či dobre sedia segerky!
igoreva

PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 21:20:49
od vrky
Dnes jsem rozpůlil motor a ty dvě kolečka vedle volnoběžky mají po sobě jezdit nebo to menší s tím vybráním má zapadnout do toho většího co má osazení? Obrázek Obrázek

PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 20:23:23
od standa_passat
Ahoj to jsem také řešil a ta druhá možnost je správná.138.3kb. Jo a jak jsi vztahoval segrovky víš kam patří ??? To je zase muj problém.

PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 21:50:24
od vrky
Myslíš na výstupní hřídelce?

210

PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 21:51:45
od standa_passat
ano přesně tak.

PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 23:45:22
od igoreva
Veď som vám sem dal výkres kde všetko vidieť (aj tie segerky)
Ešte raz: http://www.speaker.cz/moto_news/motor210.jpg

PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 14:38:53
od vrky
Ne té hřídelce jsou 4 segerovky které nevidíš + jedna a ta je na řetězovém kolečku na vykuplování pohonu (ta jediná jde rozdělat šroubovákem ostatní kleštěma na segerovky). Dvě jsou uvnitř, jedna se "opírá" o ložisko karteru a druhá se "opírá" o kolečka vedle volnoběžky. Pak je ložisko v karteru a gufero, první venkovní segerovka, řetězové kolečko a druhá segerovka. Na konec je to vyhazování pohonu a jistí to ta segerovka na šroubovák. Obrázek Obrázek Obrázek

210

PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 15:27:53
od standa_passat
No to je ono. Nevím jak je to možné že jsem si toho nevšiml. Díííkec moc. Standa_passat. :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 17:49:39
od Starec
igoreva píše:Veď som vám sem dal výkres kde všetko vidieť (aj tie segerky)
Ešte raz: http://www.speaker.cz/moto_news/motor210.jpg

Nehnevaj sa, ale to je technický nákres a ty si myslýš že do dokáže každý čítať :?: A zvlášť chalan ktorí má 15 - 17 rokov! Oni to potrebujú trocha po lopate :idea:

PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 18:07:36
od Starec
[quote="vrky"]Ne té hřídelce jsou 4 segerovky které nevidíš + jedna a ta je na řetězovém kolečku na vykuplování pohonu (ta jediná jde rozdělat šroubovákem ostatní kleštěma na segerovky). Dvě jsou uvnitř, jedna se "opírá" o ložisko karteru a druhá se "opírá" o kolečka vedle volnoběžky. Pak je ložisko v karteru a gufero, první venkovní segerovka, řetězové kolečko a druhá segerovka. Na konec je to vyhazování pohonu a jistí to ta segerovka na šroubovák.
Obrázek
V novších typoch už výrobca montoval valček medzi segerky, má to tú výhodu, že ak sa ti náhodov uvoľní alebo praskne segerka tak ti to stále bude fungovať, tak si to tam môžeš hodiť aj ty a máš to v suhu :wink:

PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 18:14:31
od vrky
Strec tam jsou dvě segerky další už tam není.

PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2007 18:40:04
od Starec
A máš tam obidve, tú tesne pri ložisku a tú asi o centimeter a pol višie. :?:
Ak áno tak to kľudne poskladaj. :!: