Stránka 1 z 1

Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 0:25:13
od marhalu
Teď dávám dohromady 207. A narazil jsem na jeden pro mě neznámý problém. Na sytič nastaruju bez problému ale jakmile přidám a vyskočí mi sytič tak se začne dusit až do úplnýho zastavení. Když přicpu přívod vzduchu tak se zase pěkně rozjede cca na polovinu - přelepil jsem sání izolačkou.
Drátěnka čistá, karburátor vyčištěný a nastavený (i plovák), gufera nový. Stála cca měsíc na dešti a větru, před tím byla OK.

Tak jestli víte někdo co s tím aby jsem dal izolačku pryč, byl bych rád. Díky

ps. zkousel jsem hledat a tohle jsem nenašel nebo už je moc pozdě :)

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 11:25:36
od PetrT30
pohraj si se sroubkem na bohatost smesi (ten spodni)

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 14:30:32
od marhalu
JJ vím který to je :). To jsem včera zkoušel a měl jsem pocit že jakákoliv změna, ať přidat nebo ubrat, jen stav zhoršila. Zkusím se na to ještě jednou s čistou hlavou podívat.

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 17:32:15
od bundes
Když už jsme u toho ladění, měl bych opravdu hloupej dotaz. Na kterou stranu se u babettovýho karburátoru přidává a ubírá bohatost? (teda u 2912, 2909 origo z 207 nepoužívám). Díky

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 20:25:20
od PetrT30
doprava (utahuješ) = ubíráš vzduch = bohatší směs
doleva (povoluješ) = více vzduchu ze sání = chudší směs

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 22:22:42
od marhalu
tak jsem zkoušel a nějak to nedopadlo. Stejný výsledek jak včera. Dneska jezdila bez problému a i jde pěkně do otáček ale jen s izolačkou na půlce sání. Je fakt, že dost čmoudí tak se to snad s tankováním upraví.

Mno stejně jde z baráku tak to nechám na novým majiteli. Jen mu to připíšu mezi případný problémy.

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 0:19:56
od Dejmal
Měl jsem stejnej problém a zkoušel jsem kde co,až včera jsem rozebral karbec a sundal jsem i koleno sáni a zjistil jsem,že bylo špatné těsnění. Po výměně jede jak drak. Zkontroluj jestli ti taky nebere falešnej vzduch.Těsnění na obou stranách kolena sání případné praskliny na něm a podobně.

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 9:07:39
od marhalu
To je dobrej nápad. Já když sundávám karbec dolů tak ho oddělávám jen od válce. Tam samozdřejmě dávám nové těsnění ale mezi koleno a karbec nelezu. Ještě to ověřím.

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: úte říj 02, 2012 8:45:21
od Starec
Najčastejšou príčinov je samozrejme podsávanie falošného vzduchu, to ste tu už niektorí uviedli, ale zabúdate že k tomu patria aj guferá. Takže ak výmena tesnení nepomôže, vymeň ako prvé gufero pod statorom (ten sa najčastewjšie opotrebuje) určite sa ti to zlepší, ovšem aby si mal istotu a dobré sanie, tak vymeň gufero aj na ľavej strane polobloku a samozrejme i to malé, ako je štartovacia spojka. Ovšem budeš potrebovať sťahovák na rozbehový bubon. Niekedy ak je výfuk upchatý môže sa motor správať podobne, takže i komplet vyčistenie nezaškodí.

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2012 18:57:26
od marhalu
Diky za radu. S babettami se potykam uz dlouho a v podstate servisuju skoro celou vesnici :). Gufera byly prvni co jsem vymenil - jsou komplet - a maji najeto tak 10 km. Neni to tak drahe a tak je vymenim jeste jednou - snad jsem je tam usadil spravne - a projdu vsechno co bylo zmineno.
Ten mesic na desti byla nezodpovednost vlastnika a dostala pekne na frak..

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2012 8:11:11
od Starec
Nemyslím, ak máš skúsenosti, že si tie guferá zle založil a ani dážď im nemohol uškodiť. Skús ešte toto. Daj dole víčko sania z karburátora, naštartuj, zohrej motor. Skús ju dostať ako tak do otáčok a dlaňou upchaj celé samie na karburátore. Ak ti už motor začne zdochýnať, tak to povoľ. Opakuj to viackrát. Samozrejme plyn pritom drž na plno. Ono niekedy zvykne ostať dáka špinka niekde v sacích kanálikoch a takto to zvykne vycucnúť. Chlavnú trysku tiež prečisti medeným drôtikom, či náhodou nie je vnej skrištalizovaný benzín. Bezným okom nepostrehnuteľné a ani prefúknutie kompresorom krištáliky neodstráni. A ešte na dôvažok by som skontroloval indučku. (premerať)
Poznatok z praxe: na 207 niekedy stačí nastaviť bohatosť zmesi na minimum, pol otáčky a potom to beží OK.

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2012 22:06:13
od marhalu
Zkušeností mám dost jen mě tohle trochu překvapilo. Pořád je co se učit.
Gufera zkontroluju. Je dost možné že jsem udělal chybičku. Jen je zajímavé že když jsem ji před měsícem a půl dával dohromady tak běhala pěkně a bez problémů. A nyní takhle zlobí.

To co popisuješ jsem zkoušel právě proto jsem přišel na to, že když přicpu přívod vzduchu tak se běh motoru rapidně zlepší a jde krásně za plynem a nechá se vytočit do maxima bez problémů. Bez přicpání prostě chcípne. Tipuju to spíš na ten falešný vzduch.
Pročištění trysky drátkem ještě udělám. Standadrně foukám jen kompresorem a zatím stačilo. S tím nastavením bohatosti to zkusím to je taky pěkný tip.

Příští víkend jedu zase k rodičům a tak se do toho pustím s větší pečlivostí. V každém případě díky za cenný rady a zpřístupněný dokumenty (http://www.babetta.info).

Re: Po přidání plynu chcípne

PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 21:53:04
od marhalu
tak nakonec to byla zdvojená závada. Špatný gufero na straně magneta. Dobře nesedělo tak jsem dal radši nový a těsnění mezi karburátorem a přírubou - bylo roztžený a díky tomu dobře netěsnilo. Nespíš se dotoho nekdo "oborně" vrtal. Nyní je to již ok. Díky za rady.