Po ubrání plynu chcípe

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » stř říj 17, 2012 19:36:43

Zdravím, moje baba je konečně po kompletní GO, a zajeto- 50km. Parkuju klasicky v paneláku a včera můj debilní soused řezal v kolárce sádrokarton. Babetta vypadala jako kdybych ju posypal práškovým cukrem. Bylo mě jasné že sání a akrbec budou na sračku. Taky že jo. Karbec musel do octu na noc, a od té doby jeden průser za druhým.

Babetta jde nastartovat- ale jako v loterii jednou jo jednou ne nedrží volnoběh ať je šroub úplně zašroubovanej
Když jedu tak nesmím ubrat plyn- konec, babetta jde nakopnout až po nějaké době
Občas babetta jede dobře ale jenom na sytič, na sytič může být nastartovaná klidně i přes 10 minut (teda pokud udrží volnoběh)
A to nemluvím o tom že pořád chčije odevšad. Blbě se nastavuje volnoběh- a to může být teplá jak chce. Nejraději bych tam flákl nějaké delorto protože origo mě zatím pokaždé zklamal. Pořád to jenom čistím, šteluju víc než jezdím příručky nepříručky. Poradíte někdo něco než to švihnu někam do kontejneru??
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod lubobek » čtv říj 18, 2012 14:00:17

článek je pěkní, ale kde všude to chčije? to nevíme :(
Uživatelský avatar
lubobek
Začátečník...
 
Příspěvky: 7
Registrován: sob zář 15, 2012 0:20:46
Bydliště: Ostrava

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod ridchey » čtv říj 18, 2012 17:36:59

hm, tak to vypada,ze je spis posunuta jehla v karbecu dolu,jako, ze je vis priskrceny plyn,eventuelne i tryska muze byt ucpana, to ze chcije bych typoval na blbe nastavenou hladinu v karbecu,necim se pohlo, eventuelne nedovira jehlovy ventil,
nebo netesni vicko....

v takovych pripadech tez litaji u mne sprosta slova,ale pomuzou jen na chvili, pak se stejne clovek musi nadechnout a zacit pomalu znova a prijit na to,co predtim prehlidl... :mrgreen:
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » čtv říj 18, 2012 19:39:20

Teče to na tom míste pd difuzorem z té dírky. Veškerá mosaz uvnitř koupena nová- plováky, emulzka, jehl. ventil, triska jedna i druhá. Ten karbec je až na kostru celej novej. Děs toto, co dellorto? má to cenu? Teče tak odevšad? a jak to s tím jede??

Víte jak- seřídíte hladinu přesně podle pravítka šroubujete oaptrně, složíte a najednou zjistíte že to tam zase kape :D no děs toto :/
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Pat » pát říj 19, 2012 8:42:15

Tect asi bude trosku vzdycky, je to Jikov no. Ja to ma taky serizeny a stejne porad malinko kape a to me vsechno tesni :)
Jeste me napadlo jak rikas ze nedrzi volnobeh nebo jede se syticem tak ti podle me nasava nekde falesnej vzduch.
Zkontroluj tesneni mezi karbecem a kolenem, pak tesneni mezi kolenem a valcem a kdyby to nebylo tak potom uz zbyva jenom vymenit gufera na klikovce. Sice jsi psal ze mas motor po GO, ale treba jsi to tam nejak spatne dal nebo neco, stat se muze vsechno :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » pát říj 19, 2012 20:31:10

Tak nevím, dneska jsme se zaměřil hlavně na sani a karbec. Přesně 6 hodin teď jsme skončil, s nervama jsem úplně v hajzlu. Babetta ne a ne držet volnoběh, nakopnu ji jenom s rozšlapáním. Jiskru to dává- 3 nové svíčky ozkoušeny, svíčka je černá jak sviňa, gufero OK, svíčka je mokrá, nové těsnění na sání.

Karbec jsme dohromady 3X rozebíral, máchal v acetoně, nastaveno přesně podle příručky, benzín teče a to i z karburátoru takže hladinka by měla být OK.Jenom dotaz- když vemu jehlu šoupátka a snažím se ji protáhnout emulzkou tak se má seknout v půlce a nebo propadnout skrz? Mě projde skrz právě ale tím to podle mě nebude. Z výfuku jde černej dým akorát. Vážně nevím kde už může být chyba-snad vadný tirisitr nebo cívka- to jsme ještě nezkoušel a nebo předstih.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod ridchey » pát říj 19, 2012 20:42:17

no,jestli je svicka cerna a mokra,tak jistojiste bude potreba taky vycistit komplet vyfuk,vcetne kolena.....
a jeste me napada-neni treba otoceny pist? ma byt sipkou do vyfuku:-)
bude to nejaka picovinka,jenom na to prijit ....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » sob říj 20, 2012 1:36:00

Koleno snad ani nemůže bejt špinavé, je asi měsíc staré. A s šipkou na pístu- předtím to jelo dobře až po debilní sousedově proceduře to neche táhnout a jet.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Pat » sob říj 20, 2012 13:45:49

tak jestli jsou gufera a tesneni ok tak potom mas budto zacpany trysky nebo spatne nastavenou vysku jehly. Procisti poradne i volnobeznou trysku. Jehla by mela zapadnout dolu aby ucpala hlavni trysku, pak serizujes bohatost a volnobezny otacky. Pokud nastavis volnobezny otacky vysoko tak je udrzi nebo to taky chcipa?
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » sob říj 20, 2012 23:49:21

Jehlu mám klasiku-druhý zářez od vrchu. Karbec snad ani čistější být nemůže, pro babettu snad volnoběh ani neexistuje- když nakopnu tak jedině po šlapání- ale jiskra je OK, modrá a silná. Mám teda zkusit začít šíovat s tou jehlou? toto jsem ještě jako jediné nezkoušel
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » sob říj 20, 2012 23:58:41

Ještě mě napadlo jestli to může být olejem- dříve jsem používal TSF ale z nouze jsme musel použít klasiku M2T který mě přišel hustší. Jestli se třeba v triskách nemůže udělat oeljová zátka pokaždé.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Pat » ned říj 21, 2012 1:34:28

tak jako teoreticky by to olej nemel byt, ale je pravda ze M2T je nejhorsi, zkus posunovat s teou jehlou a jeste jinej ten olej
pak uz snad jedine treba spatne nastavenej predstih, ale to se mi nezda kdyz jsi rikal ze jinak to jezdi pod plynem v pohode

jeste me napadlo, zkousel jsi zkontrolovat sani co ti jde z ramu, jsi rikal ze soused tam delal bordel tak jestli nemas zacpany nasavani vzduchu
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » ned říj 21, 2012 11:13:37

A jehlu na který zářez? S tím rámem to mě nenapadlo- zkusím to bez té gumové trubičky. Namíchám novou směs a fláknu to do babetty a uvidím.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Kuba402 » ned říj 21, 2012 19:57:40

Já ji mám 2 od zhora. Jinak zajímavé čekám jak to dopadne. Já bych souseda pověsi za koule do průvanu :)
Uživatelský avatar
Kuba402
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 148
Registrován: pon črc 09, 2012 8:11:08
Bydliště: Vřesina u Hlučína

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » ned říj 21, 2012 21:30:21

Dneska jsem malinko pokročil. Držím asi rekord SR a ČR v rozebrání karburátoru za víkend. Celé sání projeto, zkouším to i bez výfuku. Jinak výfuk čistý. Prvně stávkovala úplně. Pak jela, dokonce držela i volnoběh, trošku jsem to otůroval na místě a paráda. Jenže- sedl jsme na to a babetta úplně bez spodku, víc jak 5 km jsme z toho nedal. Od tohto pokusu jsme začal ladit bohatost. Jehla pořád druhý zářez od vrchu. Svíčka zaolejovaná jak sviňa a babetta jede pouze na úplně vyšroubovaný šroub bohatosti. Svíčka další- půjčena od kamaráda kde mám 100% jistotu že jede. Ještě zkusím ukecat kámoša ať mě zkusí půjčit jeho karburátor ale to nejspíš neudělá protože tvrdí že moje babetta je prokletá :D. Mám podezření na nějaké mechanické poškození karburátoru protože v karburátoru je kromě jeho kostry všechno nové.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků