Stránka 1 z 1

babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2012 16:27:53
od djburtoncz
zdravim chtel sem vas pozadat o radu v babete se neviznám i kdyz je to asi nejsnadsi stroj ;) potrebuju poradit kdyz na babete jedu cca 5 min tak zacne chcipat a na konec chcipne a pak musim pockat tak 2-3 hod aby znova naskocila a pak zase max 5 min a chcipne to a porad do kola uz nevim co stim karbec sem cistil .a je nastavenej dobre .

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2012 18:45:17
od Pat
zkus jeste procistit vejfuk poradne :)
pak se mrknout na dratenku v sani vzduchu
potom me napada jeste zkontrolovat jestli ti tece benzin z nadrze, tzn ventil, hadicku a jehlovej ventil v plovakovce zkontrolovat

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2012 23:47:28
od ridchey
taky vytahnout paliv kohout z nadrze a zkontrolovat sitko a poradne kohout vypucovat

jinak to muze byt jeste v elektrice(indukcni civka,tyristor,zapalovaci civka na statoru,nebo impulzni civka ve statoru) eventuelne i svicka....

uff...hodne sesti pri hledani :-)

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2012 13:38:14
od Azor
Zkontroluj také, jestli víčko nádrže propouští vzduch (jak klesá hladina benzínu, tak tam musí místo toho přijít vzduch, jinak přestane benzín téct do karbesu). Mně to dělalo to samé, akorát trochu dřív než po 5 km, ale ten projev je naprosto typický. Zkus to projet s neutaženou zátkou (bacha abys ji neztratil a s menším množstvím benzínu, aby to necákalo).

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2012 13:49:29
od Jacobo
Je možný, že je to tím přívodem paliva. Máš palivový filtr? Propouští dost?

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2012 16:52:02
od djburtoncz
no to je možný dal sem filtr na ten kohoutek co je v nadrži a od te doby to chcípá po chvili a kdyz otevru zespoda karbec tak u plovaku eni benzin az tak za 2 hod tam je diky skusim to a dám vedět;)

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2012 17:17:16
od Kuba402
Skus jezdit pořád na rezervu. Mně taky to dělá ale ne po 5 km ale po kiometru. Nevím jak se to děje ale prostě na polohu otevřeno to jezdí jenom kilometr a na polohu rezerva to jezdí furt. (benzínu mám dost)

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2012 17:18:57
od Pat
Dle me je filtr paliva zbytecnej, staci procistit nadrz a zkontrolovat filtr v nadrzi, profouknout kohout a mas to v klidu :)

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: stř lis 28, 2012 14:28:31
od Azor
Já nedám na filtr dopustit, stačí třeba jen zkouknout hladinku v nádrž v sezóně pampelišek - to chmíří ti tam vletí a je zaděláno atp. atp. S filtrem je to pohoda. Ona babča nemá moc chytře řešenej karbes, např. u pincka jdou trysky vyšroubovat zvenku bez jakékoliv demontáže, ale rozebírat to u babety někde v polích je dost otravné, přetrhneš těsnění ani nevíš jak, nemáš s sebou všechen vercajk, prostě pohoda je pryč. Osobně se mi nejvíc osvědčily ty filtry se skládaným papírem uvnitž, jsou sice trochu větší než ty hranaté krabičky, ale fungují mi na 2 babčách už přes 20 let skvěle. To ta krabička na sousedově stroji se mu ucpala do roka. Můj názor je - bez filtru prostě ani metr :)

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: stř lis 28, 2012 17:47:16
od colcino
Podle mě filtr teda zbytečnost rozhodně není. Mám taky zmiňovaný papírový ten se teda pro 207 hodí méně protože je pro něho málo místa ale tato krabička mě zachránila kolikrát před spoustou malérů. Pro lidi kteří na babettě jezdí vyloženě silnici tak tam znečištění moc nehrozí ale pro mě jako pozorovatele zvěře a hlídače hájovny kde jedu asi 5 km přes les a další 4 po poli bych si nemohl dovolit jezdit bez přídavného filtru vzduchu a paliva. Máte vidět babču jak vypadá když jedete třeba v tomlhe počasí- to už se i kola od blata špatně odvalujou :D

Re: babetta 210 chcípá

PříspěvekNapsal: stř lis 28, 2012 22:00:55
od Pat
No tak je pravda, ze ja jezdim jenom po meste :)