Seřízení karbecu dle plexiskla

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Rybár » pát čer 21, 2013 7:45:31

Mal som už aj horšie pomačkany plavák a fungoval spoľahlivo .Radšej by som kúpil ale originál plaváčik hoc aj starší ako sa trápiť s týmto keď veľkosťou nepasuje .
Už len bolo Pionier21,Mustang,CZ 175-487,Jawa350-354,JAWA350-634, MZ150,Babetta 210, Stella,Jaweta,CZ 175-505 rikša,Yamaha FZR1000 exup, BMW 1100GS
Teraz je Babetta 210, Stella
Obrázek Spotřeba BABETTA 210 210
Uživatelský avatar
Rybár
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 20, 2013 17:45:07
Bydliště: Košice KN08PS

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 9:56:16

Tak sem karbec opět sundal a plovak drhnul. Stačilo otočit vzhuru nohama a při otočení zpět už nesjel. Tak sem ho chytnul do malých klešti a odehnul ven. stačilo fakt malinko. V komoře taky lehce chodil, když sem snim hybal, tak to cinkalo při každém pohybu.


Tak sem to složil, dal trubičku na vstup paliva a injek. stříkačkou plnil až se mi po určité době hladina zastavila v trubičce, a nehla se a pod karbecem sucho. karbec stál na komoře, na rovne poličce a z difuzoru( mužu to taky nazývat difuzor - ten menší otvor odkud to všem teče ne ? :D ) nic neteklo.

hadička měla pruměr tak 6mm, a po 15s mi chybělo asi 4mm, ale protíkalo mi to zkrze těsnění(U vstupového šroubu tam mam dvě, i tak to prolína) a zkrze těsnění komory. To mam týden staré ale bylo sundané asi tak 10x. Naštěstí mam nahradní. S karbecem sem lehce nakláněl do stran a stále z tohoo malého ovoru nic neteklo, jenže

když sem to klasicky vyzkoušel v nádobě tak hladina mi dosahovala ani ne 1mm k otvoru, podle fotky je to hraniční, ba špatné nastavení.

Obešel sem všechny obchody, kde koupím nové fibrové těsnění a nikdo to nemaaa. doma nic nemám, z čeho vyrobit
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod ridchey » pát čer 21, 2013 11:42:29

no,onehda to kdosi resil tu,nebo na babettronu, a nahradou vymlasknul duršlákama tesneni z krabice od mlika....(myslim tim tesneni na privodni holendr)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Pat » pát čer 21, 2013 12:16:01

Tesneni sem resil normalnim gumovym tesneni, najdi obchod vodo instalo a O krouzek vhodnyho prumeru a jsi v pohode
je sice pravda ze ta guma casem nevydrzi napor benzinu, ale vzhledem k tomu stoji par korun tak meni to jednou za rok (max dvakrat) je v pohode, zivotnost gumy se snizuje s tim jak casto to budes rozdelavat

pokud je hladina jen malinko pod hnedou carou z obrazku tak by to nemelo nicemu vadit

tesneni plovakovky je urcite v haji kdyz uz jsi 10x sundaval, takze dej novy a pak uvidis jestli uz to funguje :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 12:38:09

ridchey píše:no,onehda to kdosi resil tu,nebo na babettronu, a nahradou vymlasknul duršlákama tesneni z krabice od mlika....(myslim tim tesneni na privodni holendr)




Co je to duršlak? :D :D

Tesneni zatim drzi, az vyresim plovak tak pak to skusim' chtel sem to z necehk vystriknout ale ten vnitrni prumer bude orisek vystrihnout :-)

Jinak co sem psal ze to drzi..je fuc, tece,tece,tece.......uz nevim kde vic to prihnout. Kde stary plovak sehnat? Urcite nejsem prvni co se snazi ohnout plovak z druhovyroby...

Zbyvaji mi dva a pul dne ladeni abych se dostal na uroven Pata, ktery to delal 4 dny :-) :-)
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod ridchey » pát čer 21, 2013 12:57:06

durslak je v principu naostrena trubka,na kterou kdyz mlasknes kladivem,tak udelas do materialu diru....

coz ti dava odpoved na otazku,jak si udelat tesneni.... :D

vezmes vetsi prumer a vyseknes kolecko, pak vezmes mensi prumer a do kolecka vyseknes dirku......a tesneni mas hotove
prumery si musis zmerit,a jinak se to da i sehnat v zelezarstvi
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod budulajs » pát čer 21, 2013 13:28:56

duršlák - česky PRŮBOJNÍK (to kdyby jsi se ptal v železářství) :-D
Uživatelský avatar
budulajs
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř říj 17, 2012 12:19:28
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 13:36:52

No jooo chlapci !! Uz mi blysklo v hlave kde mi to lezi!!, hohooo :lol:
Ted sem dopil mliko, pusu mam od benzinu jak zkousim ventil, tak musi m trosku desinfikovat :-)

edit :
Obrázek

Ještě tak 2 mm, ale vím prostě že když šahnu na plovák mužu začít zas znova. Jinak měl jsem problem s dosedací plochou ramínka na ventil. Ramínko bylo tak vyhnuté, že asi z 75% ventil zavřelo, ale ramínko se otáčí a už tlačilo ventil do strany a ne náhoru, a tam se ventil zasekaval.


babetak55 píše:colcino
nový plovák mam na 210 a vlezlse tam v pohodě na druhé seštelovaní podle oka bez kapky a to už je tam kok :D



Nemáš fotku ? jak to u tebe vypadá bez komory ?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Pat » pát čer 21, 2013 14:52:49

jestli ti to takhle drzi hladinu, tak zkus nasadit plovakovku a uz na to nesahej!
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod babetak55 » pát čer 21, 2013 15:33:17

fotku nemam :(
hladinu už nechej ta vypadal už dobře
http://babetak55.motorkari.cz
babetta 207
babetta 210
Uživatelský avatar
babetak55
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 191
Registrován: úte zář 04, 2012 20:58:39

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 15:52:35

šahal jsem ještě, pořád mi to propuštělo, v hadičce ubývalo, potom se to zlepšilo ale níž jsem se prostě nedostal, takové 2mm by se hodily.

řikal jsem si že kašlu na to, at to trochu teče, musím jezdit. Tak jsem to složil a asi pul kilaku jsem musel šlapat a pomalu to chytalo, ani sem nečekal s vypntým motorem jestlo benzín poteče nebo ne. Chtěl jsem nastartovat. Pomalu se začal chytat až to už reagovalo na plyn, zase sem musel minimalně ubrat volnoběh a nechal jsem to zahřát na 90°. pojezdil jsem po cestě, jelo to stejně +-, žadne zlepšení k dobru ale pak se to začlo dusit. prostě přidam plyn a prodleva a pak se to chytlo. Dojedu dom, dolel sem benzin, mam tam něco přes litr, jel sem zase to projet, bez problemu asi 2 km taky kolem baraku.

Miska suchá,bez znamky benzinu ale ten hned vypinám když zastavuju, mě by trefil šlak kdybych viděl kolco na zemi :D

Tak sem vyjel trochu z vesnice a v kopcích se ta prodleva po plynu zhoršovala, uplně až to cukalo semnou jak to škubalo co 3 sekundy.
Ne, já to nerozebíram, ani náhodou, to nemůže byt chudá směs, že u trysek je málo benzinu.....stav jak na fotce, níž sem se nikdy nedostal....
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Azor » pát čer 21, 2013 16:08:30

Já nechci rejpat, ale proč chceš ještě o 2 mm níž ? Podle mých zkušeností by to chtělo naopak tak o 1 mm výš, ale jak říkám, nechci zbytečně dráždit. :)
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 16:44:29

V pohodě, na fotce to je uplně hraniční s otvorem,ba možna už to je přes. Já bych měl být 1mm pod otvorem...někteří psali že jsou i 2mm pod otvorem. Tak jsem zase to šel nakopnout, naskočilo na druhé převalení, vše Ok, volnoběh, citlovost při zrychlení. No došel mi benzín tak musím zas zajít ať mam co jezdit.

Svíčka hír (ted se dívam, on zaostřil na vydřeninu na poličce. Na mobilu ta fotka vypadala v pořádku)
Obrázek

I tak jde vidět že to je jakš takš. Mám na tom najete asi 5 kilaku po kouskách. Tak seženu benzín a jdu jezdit ať se zase zařadím do správného tématu :D Jestli mam karbec seřízeny dobře nevím, jestli mam vysokou spotřebu taky nevím :D

Jinak ventil sem dál původní, přišlo mi, že nový má větší vůli v jehle a špatně dosedal na ramínko, pod komorou mam 2 těsnění, jedno staré týden, druhe staré asi ovela viac
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Pat » pát čer 21, 2013 18:01:03

Svicka nevypada nejhur, takze bohatost by mohla byt dobra
ty prodlevy po pridani jsou dve co jsem ja vypozoroval kdyz sem ladil svuj karbec (sice ze simala, ale princip je stejnej)
kdyz se to dusilo po pridani z volnobehu tak byla bohata smes
kdyz to trochu pribrzdilo pri pridani plynu, kdyz jsi byl rozjetej tak to byla naopak chuda smes
takze podle tohodle muzes tak nejak usoudit jestli chuda nebo bohata
jeste jeden poznatek kdyz mi dochazi benzin v nadrzi (nez prepnu na rezervu) tak se to chova takto: volnobeh ok, pri vyssi rychlosti po pridani chcipa (protoze uz neni benzin)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 18:14:53

S tou rezervou už to mam naučene jak píšeš.

Mě to právě dělá podobně, tzn že jde málo benzínu. šoupátko se zvedne, benzin nikde, až po 1/4 sekundě se tam dostane a babeta vystartuje a pak se zase dusí atd atd...A ještě co to děla když je malo benzinu tak to samo zrychluje a když to postavím na stojan tak se zadní kolo točí čím dál víc až to pak zdechne.

A toto mi taky udělalo dneska, benzínu tam bylo litr.

Já ti nevim. Zas sem něco najel, a většina cesty je v pohodě(žádne zvýšení výkonu jsem nezaznamenal) ale minimalně jednou se mi to přidusilo. Volnoběh mam nízky že to chce někdy až chcípnout ale zadní kolo se točí.

Jinak na misce stále žádna kapka.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků